...penulis boleh membuat aduan kepada pihak berkuasa jika mendapati hasil tulisan mereka diperdagangkan tanpa kebenaran. ia dilihat sebagai mencuri harta intelek...


Thursday, August 06, 2009

kepanasan....

tidak!!!
panas! panas! panas!
ceh! baru panas dunia dah xtahan...belom panas api neraka lagi...wooo~~ masuk ceramah agama lak aku ni tapi betol lah pe yang aku cakap ni..huhuhu~ tapi serius arini memang panas giler..guruh dari tadi bergendang2 kat langit tapi setitik air pun xnmpk jatuh dari langit... cewah! bermadah plak..disebabkan arini kepanasan penghuni2 blok F berebut-rebut nk mandi menyejukkn diri..huhuhu~~ sampai aku nk mandi pun air cikit..coz bilik air penuh semua bukak air besar2....T-T
arini serius penat gler..keletihan yang aku rase ni turut dirasai cozmate ku jugak...bukan penat berlari tapi penat berfikir and study..hahaha! cewah! tunjuk rajin plak aku ni..hoho! (mode: bangge..) sok malam der paper lagi...serius penat and nak giler dah anatomy lak tu... arghh!!! biler nak bis..nk muntah dah bace tulang2 ni....lalala~~ musyuk?!! gagah kan diri kamu! study! study! 3credit tu!!!! (ok..ok...aku study ni...huhuhu!)
rumet maner kah kamu? dari tadi x balik..cepat lah balik....aku dah keseorangan ni... hahahaha!

No comments: