...penulis boleh membuat aduan kepada pihak berkuasa jika mendapati hasil tulisan mereka diperdagangkan tanpa kebenaran. ia dilihat sebagai mencuri harta intelek...


Friday, November 06, 2009

...hari yang cerah lagi indah cewah!...

...mode : ceria...cerah...hahaha! sedikit musyan...
...punca: coz xder mende nak wat....hahaha...hari x hujan..motif? hahaha!
...pagi yang indah...
...chop!!! "PAGI"???!...
...oit dah petanglah hahahaha!...
...orunk semua dah habis tengok aku jer baru nak melayan movie pengembaraan nie...
...bezlah jugak...lawak...klako pun ader...
...really nice movie to watch and nice artwork...hoho!...
...bercerita tentang semalam... .
..semalam hari khamis 5 nov bersamaan bufday arm...hoho!

...kat gelanggang basketball upm kb telah diadakan satu event untuk semua dkhp 03 and terdapat cikit junior dkhp 01 huhu...

...mule2 aku pergi memang cam moody jer...
...cam tak best jer...
...but bile dah nak makan2...
...sir fakhzan and cik pn. shafinah pun turut serta baru lah cam gempak cikit...
...coz terdapatnyer aksi sakat menyakat antara kami semua...
...huhuhuu...nak sir fakhzan yang tak habis2 kene kan kiteorunk dengan masalah berat badan...
...hahaha! memang lawak...
...malam tadi pun seronok coz der men game macam futsal, bola beracun, basketball, bola tampar yang kelihatan seperti bermain bola pantai...hahahaha! ...tapi bagi aku paling seronok malam tadi ialah men basketball...
...coz that was my first time play the game...
...it was really fun and enjoy...
...b`coz for me it was something new that i never play it before or see it in front of my eyes how the game is...
...when i play it for the first time...
...i feel like addicted with the game coz...
...when i try to shoot the ball but asik tak dapat nak masuk...
...then i keep try..try..and try..never give up..samapailah dapat masuk...
...betapa seronoknyer aku! hahahaha!
...macam tak pernah men bola...
...tapi memang tak pernah men pon basketball tu...huuhuhuhu!
...aku malas nak join geng yang men bola tampaq tu...

...nyampah tengok ble men sikit terjerit sane terje
rit sini...
...ouw sane ouw sini...
...ceh! bilang orang gedik lu pun same jer...

...werk! geli aku kene bola sikit jer dah terketik2 sakitlah ei!!!...

...meluat nokz~ really de nyampah...
...sorry to say that...
...i know u hate me...
...talking bad behind me...but...once someone cari pasal ngan aku...
...aku aper lagi...jangan marahlah lau aku balas balik...

...hahahaha!
...sorrylah i hate hypocrite person in my life...

...lalalalala~~...

...here some pic 4 u...
...take look the picture...
...and late the picture tell the story...hohoho~ *.*v...





...ni lah bakul yang aku xtau dipanggil aper yang kene masukkan bola keranjang tu...petak kat situ kene focus kalau nak masukkan bola..begitulah kate coach farah hehehe! bagi dikkyabas pulak beliau telah mendapat satu idea bernas...oleh sebab terlalu tinggi dan payah untuk shoot bola akhirnyer beliau telah memberikan idea yang cukup mantap iaitu memasukkan bola dari bawah...hahaha! hebat sabar yer?? hoho~



...manusia-manusia yang terlibat pada mula-mula game...hahaha~ kelihatan atikah tension dari belakang...hahaha~



...dari kiri..cik intan yang hot...ni lah peserta 99htn tu...cantik tak? hehe *.*v... yang tengah tu coach basketball...sangat handal yer tawan2 bisa shoot bola 3 pointer gaya slamdunk! haha~ dan yang hujung sebelah kanan tu penasihat yang berwibawa memberi kata2 sokongan terhadap pemain iaitu kak miza...huhu~



...disebelah aku ni namanyer cik zie...die ni starting jer ader...lame tengok2 cari2 dah hilang lesap maner entah..rupe2nyer dah balik...hahaha~


...nilah coachnyer...cik farah..maaflah yer...picnyer blurr sedikit...tapi rasenyer terlebih blurr...maaflah tukang snap pic ni ader sedikit pakingson that`s whylah jadi camni...hehehehe~


...let the picture tell the story konon tapi aku gak yang citer hehehehe~
...yah!!!! esok muet camner ni aku tak ready g!!! argh~~~ @.@v


No comments: