...penulis boleh membuat aduan kepada pihak berkuasa jika mendapati hasil tulisan mereka diperdagangkan tanpa kebenaran. ia dilihat sebagai mencuri harta intelek...


Monday, November 02, 2009

...statistik...statistik....

...mode : ok...semangat nak wat statistik untuk haiwan...
...punca: esok paper last...yuhoooo!!!


...semangat! semangat! full of spirit....
...but then hanyer mampu melihat tutuorial 9-12.....
...hahahaha! padan muke aku...
...tak paham langsung....
...tak tau nak buat...
...tulah dalam kelas tak nak pay attention...
...kan dah tak boleh nak buat...
...rakan2 ku mari lah membantu aku...
...aku nak score paper ni...
...ayuh! rakan2 sama2 dapatkan A tok paper ni...
...hehehe! semalam terase bengang cikit dengan soraunk budak blok ni...
...bombeq nama blok nyer..
...yo~ seyes macam nak tapak muke die....
...aku tau lah der exsenior datang cini and tumpang bilik aku...
...kok yer pun ko tu benci kan die...
...jangan lah menganjing aku samapi aku terase hina...
...dulu ko wat kat rumate ku...
...skang ko nak cari pasal lagi ngan aku???
...back off!!! what the hell u thinking u are???
...mentang 2 ko chanteq ko pikir dah bagus sangat???
...hello???!!! disini saya ingin menekankan yer...
...sesungguhnyer muke yang chanteq tapi hati busuk bahcin macam bangkai...
...mulut jahat penuh dengan dosa....
...tak gune jadi manusia...
...haiwan tu lagi mulia dari ko...
...hahahaha!!!
...sorry to say that but i`ve be patient to long...
...and tired already with u...
...really annoying okay...
...blah..blah...blah...
...dah berlagak...baru interview nak p sime darby...
...tapi kecoh kat semua orang macam dah dapat...
...but the end u have been rejected....
...bweheheheheh like intan`s said...
...hohohohoh~~...
...like i said it before...
...what goes around comes around...
...lalalalalalala~~...

p/s: intan! intan! nak berguru dengan ko statistik!!!!!! hampir giler sudah melihat tutorial ni...eheheheheh *.*v

2 comments:

miau.bte.kucing said...

verida kecek? ngumpat member blok sendirik?? xpe. saba jela. jgn layan sgt. sebenanye die jeles ko lagi meletop, lagi cantik, lagi menawan dari die kot.btw.nice name,musyuk??.HAHAHAHAHHA!
luv u kecek,

by me,
without u im lost.(hahaha)

musYuk said...

bukan mengata jer...hahaha
bende yg betol g pun...hohohoo
xyah r kak dian tau lah cnteq jelita hihiihihihih
mesti lah nice cm org nyer hhohohoh
luv u too kak dian...hohho