...penulis boleh membuat aduan kepada pihak berkuasa jika mendapati hasil tulisan mereka diperdagangkan tanpa kebenaran. ia dilihat sebagai mencuri harta intelek...


Friday, January 22, 2010

...kuih sane sini...

...ADUH!!!
...cewah!!! dramatic lah plak...
...hehehe!
...begini cite nyer...
...sewaktu perutku begitu dalam kesakitan...
...menyuruh diri ini ke toilet di pagi hari...
...untuk mengeluarkan segala toksin yang x diperlukan oleh badan...
...sambil berperang dengan mase yang sudah telat untuk menjenguk anak2 direban yang kelaparan...
...aku putuskan k toilet juga...
...hahahaha! rase bengang mule terase...
...mulut ku dengan lancang memaki hamun dipagi hari dan bukan nyer berselawat atau pun bertasbih mahupun berzikir....

...aaarGGGHH!!!!
...aku cukup xpaham...kenapa!!! kenapa!! kenapa!!!
...dan kenapa...??!!!!
... MASIH ADER YANG BEGITU PENGOTOR!!!

...dah penat diberi notis, di pesan, di warning...
...tapi masih ader lagi manusia yang begitu pengotor...
...aper pekak, bisu, buta, tuli ker!!!
...aku sangat xpaham dan mengerti...
aper susah sangat ker nak flash toilet tu lepas digune kan??!!!
...sangat menyakitkan hatri bile masuk toilet nak melepaskan hajat tapi terlihat "KUIH" buatan manusia tergolek2 bersama2 tisu yang bergumpal2...
...yerk!!! geli doe...
...apa korunk kat rumah macam tu ker xreti nak flash!!!
..diri bukan kecik lagi tapi dah besar...
...manusia diberi akal utk berfikir tapi naper xgunekannyer!!!!
...kucing pun berak tau timbus balik inikan manusia xreti nak flash toilet...
...TOLONG R WEI HORMATI PENGGUNA TOILET ARAS KOSONG YANG LAIN!!!!

No comments: