...penulis boleh membuat aduan kepada pihak berkuasa jika mendapati hasil tulisan mereka diperdagangkan tanpa kebenaran. ia dilihat sebagai mencuri harta intelek...


Wednesday, February 03, 2010

...hati busuk..jiwa busuk..hahaha~




...lalala~~
...terase dah bersawang giler dah blogger aku ni...
...almaklumlah sem ni seyes bz giler babi siot xsempat nka mengupdate2 blog ni...
...apatah lagi nk online kejadah semua huhuhuh~
...tomorrow is the third paper for the first test...
...really serabut alam...
...tension bile masih banyak lagi nak dicover...
...uh really can`t stand it anymore...

...oh no!!! ...ezazura!!! wake uo dear!!!
...be strong girl!!!
...don`t give up yet!!!
...yo~~ kuat! kuat! kuat!!! HEBAT!!!

ahahahah~

...citer tentang hati busuk cam bangkai ni make me remind with something i really mad and upset with my patner share...
...huh!!! yeah!! our lovely orange motocycle...
...really make us MAD! ANGRY! UPSET ! and what so eva...
...really fucking shit bitch buffallo to fucking off person like this!!!
...like intan said`s swine!!!
like me said`s bovine!!! babesia!!!

...hahaahhaah~

...why make us so angry!!!
...coz have someone really fucking shit!!! have sabotage our motocycle...T_T

...sedey!!! moto xsampai 1 sem dah jadi cam ni!!!
...sapakah setan berhati busuk ni!!!
yang telah melakukan kerja keji ni!!!
...hati terase bengang bila orang ketok moto kiteorg cmni skali!!!
...plus bukan stakat cover moto seat pun kene koyak walaupun kecik tetap ternampak!!!
...huh! lau ye pun nak dengki hati busuk cam bangkai sekali pun ingat lah balik beb!
...moto tu wa share bai bukan beli sorunk!!!
...cubit betis satu badan terase sakit begitu lah umpamaan aku... ...aahaha~
...tak mengapa lah walaupun aku ngan patner share redha dalam paksaan ku doa moga MANUSIA BEGITU DAPAT PEMBALASANNNNN!!!!!!!!!!! ...aaarrgGGHHHHH!!!!!!!!!!!!




...lihatlah dari jauh sudah nampak kecalaran dan keretakan nyer..huhu T_T



...bila dizoom hati terase bengkak...T_T



...ok..dah puas...nak mandi...kelas dr.cheng... ...lalalala~

p/s : balik kelas rupe nyer... i`m forgetten to post the entry...lalala~

No comments: