...penulis boleh membuat aduan kepada pihak berkuasa jika mendapati hasil tulisan mereka diperdagangkan tanpa kebenaran. ia dilihat sebagai mencuri harta intelek...


Friday, July 09, 2010

...semalam aku genap umo 20thn...

...lalala~ seperti x mempercayainya jer...

...hahahaha~ betol ker per yang aku rase ni...

...yer aku dah tue...

...dah 20thn...

...bukan 19thn...

...bukan budak2 yang boleh men kejar2...

...bukan budak2 yang boleh mengusik rakan2...

...bukan budak2 yg makan ice cream comot2...

...bukan budak2 yg makan coklat niki n nyum2...

...bukan budak2 yg makan gule2 kapas...

...arrgghh~ rindukan zaman mude...

...maseh x boleh terima aku dah tue and meningkat dewasa...

...ahahahah~ tp kene terima ngan redha gak...

...hurm...aku bersyukur maseh boleh bernafas lagi hari ini...

...alhamdulillah terima kaseh Allah maseh memberi peluang untuk bertaubat dan mengubah diri menjadi lebih baik dari semalam...

p/s: report xsiap g sila anda ezazura jgn merapu lagi yer...huhhuh~

No comments: