...penulis boleh membuat aduan kepada pihak berkuasa jika mendapati hasil tulisan mereka diperdagangkan tanpa kebenaran. ia dilihat sebagai mencuri harta intelek...


Sunday, September 26, 2010

...like a shit on urself...



...aku xtahan lah...

...bila penipuan ni nak berakhir...

...aku dah xlarat nak ngadap hari2...

...makin hari makin pedih hati ngan jiwa raga aku ni...cewah...

...bukan aper seyes r beb aku giler x sangke bende ni akan
berlaku...

...aku xsangke dy macam tu...

...tapi naper?

...dah xder orang len ker?

...naper mesti dy?

...aku bukan nak kecoh satu dunia...

...tapi aku xpaham nape dy macam tu?

...apa maksud dy...

...lau dy nk bagi alasan sedemikian rupe pon aku tetap xleh time...

...coz semua orang leh ckp cam tu lau hadapi bende yang same..
.
...ko dah tau kan,..tapi nape ko wat aku cm ni..
.
...napeR? aku rase xcm kene stab back beb...

...pedih!!! seyes r... makin ari makin terbakar rasenyer...

...entahlah...aku xtau dah nk ckp aper....

...nmpk depan mate nyer...

...tersebar nyer gosip2 hangit duda dan janda di telinga...

...terpancarnyer di home fB aku...

...bergayut mengadap f005...

...stop it ok...i`m tired to watched everything sucks like this...

...i hate word "LOVE TO BE SINGLE" but the true is not...

...i hate when the same annoying question always appear...

" .... xchanteq...gemok xder SAPE NAK...bla..bla..bla...tlong lah carikan PAKWE/BOYFRIEND!...xder SAPE NAK...bla..bla....bla..."

...i hate sweet talker or a big fat liar...

... i hate it!!! i hate stab backer!!!

...i hate people who pretend like there were nothing happen but the true is not...

...i hate people who pretend asking me with a jerk annoying question to know something that she/he already know about it...

...i hate with a people who looking me with hypocrite eyes and face...

...plez ok...plez...dun treat me this way...

...what's wrong wif u...
...what mistake or sin that i have done toward u...
...until u pay back in this way to me...

...it`s ok never mind...
... 7 months more left...
...not longer anymore...
...all disaster thing in ma life will be going last...

...everything will be finish...terkubur...tertanam...
...with a little bit more patient i`ll be waiting...

...kesabaran semakin menipis...keimanan masih tersisa...ketaqwaan masih tertempel...
...berusaha...mencuba...memastikan...dan sewaktunyer...
...meneruskan kehidupan aku...
...cewah~

...PERHATIAN!!!
...disini aku ingin menekan kan!!!...
...aku berhak melakukan apa yang aku nak...tanpe memikirkan orang len...
...sebab aku letih memikirkan perasaan orang len kerana perasaan hati jiwa aku dipijak macam tu jer seolah2 macam sampah sarap yang hina...


...don`t disturb me...

...NO ENTRY...

...OFFLINE...!

...hahahaha!!!...

0..ov lala...

No comments: