...penulis boleh membuat aduan kepada pihak berkuasa jika mendapati hasil tulisan mereka diperdagangkan tanpa kebenaran. ia dilihat sebagai mencuri harta intelek...


Saturday, November 20, 2010

...kerinduan...


...alhamdulillah...

...aku memanjat kesyukuran...
...betapa besar kuasa mu ILAHI...
...dengan kuasa mu...
...aku akhirnye berkesempatan menjejakkan kakiku di tanah perkuburan kg langat buat kali pertamanya...
...biarlah org nak cakap ape pun aku dah xkisah...

...penantian selama 10 tahun...

...akhirnya...

...hasrat yang aku impikan selama ini akhirnye tercapai jua...

...ayah...

...eza rindukan ayah sgt2...
...biarpun xpernah hidup ngan ayah tapi eza tetap sayangkan ayah...
...biar pun keluarga kite xsempurna eza tetap bersyukur mempunyai ayah...
...eza datang jenguk ayah...
...eza sedih rumah ayah penuh dengan semak dan rumput...
...eza happy dapat jejak kan kaki ke rumah ayah utk kali pertamanya...
...eza datang tadi ayah...
...tapi utk seketika saje...
...lau diberikan peluang lagi eza jenguk ayah lagi yer...
...tapi entah bile eza tak tau...
...lau der rezeki aderlah eza datang...
...jika tak...hurm...
...eza bersyukur...
...maseh lagi ader kenangan yang ayah tinggal kan utk eza...
...raut wajah mak...mata ayah...
...eza pulang ayah...
...ayah jgn sedih kt rumah yer...
...eza akan berusaha titipkan segala doa utk ayah...
...agar ayah tenang dan aman dekat rumah...

...ya ALLAH...
... ampunialah segala dosa ayah dan juga abah ku...
...ringankanlah segala seksa dan dugaan yang diterima mereka...
...sesungguhnya tempatkan lah mereka dikalangan hamba2mu yang beriman...

...amin...

...al-fatihah...

No comments: