...penulis boleh membuat aduan kepada pihak berkuasa jika mendapati hasil tulisan mereka diperdagangkan tanpa kebenaran. ia dilihat sebagai mencuri harta intelek...


Tuesday, February 22, 2011

2 mangkuk gule-gule



Hish rase nak lempang kat nyamuk2 dibawah meja…hanya tau mengambil kesempatan disebabkan bilik aku sebelah ngan hutan…@#$@#$%$#%! Terase nak mencarut tapi tak boleh buat pon sebab hanya menjana dosa jer…hahaha! Ok lah aku yang sangat baik hati dermakan darah…meh ler nyamuk bawak geng reramai sini…hah!! Minum! Hisap! Sedut sampai lembam…nanti senang-senang aku sepok kau! Hahaha! (dengan muke penuh kekejaman.. -..-“) mati dengan penuh sia-sia…


Ok tu bukan segala persoalan yang nak dibincangkan…ahahaha! Tiada kaitan sama sekali…arini aku nak bagitau bahawa senya…aku sungguh amatlah terharu!!! T..T nak nanges jup.. sob..sob…hahaha! sebab follower aku dah genap 50 orang buat kali pertamanya!!! Wah!!! Me so happy…feel like candy rain fall onto me..(peduli broken bi nak juga speaking! Sila jangan gelak hahaha!)


...lihat ni bahan bukti...haha!


Saya ingin mengucapkan terima kasih bermangkuk-mangkuk kat mr. swift sebab genapkan 50 orang follower..suke! weee~ *..*v nah gule 2 mangkuk saya up kan lagi… ok masih terharu… T..T heheeh! Ok sebab dah genap..meh nak pomote datang lah ke blog insan bernama mr. swift ni best (sila click disini o..0v)… sebab2 hari2 hupdate… hoho! (gile macam tak ikhalas nak promote... -..-"..ok sy ikhlas sila lah percaya hoho!) <---(dalam nada ugutan...-..-")


........................................................................


p/s: dy suke cik fatin liyana tu jer nak bagitau…ehheeh! Tolong sampaikan brite bek.. 0..ov ok sebenarnnyer entry ni nak publish malam tadi tapi disebabkan line wifi usipot ni amat menguji kesabaran dan keimanan sipi-sipi aku telan lappy semalam...hahaha! so rini baru dapat post...aku benci shockwave crash...nak lempang tapi tak boleh.. -..-" sekian...

3 comments:

mummy said...

mummy pun nak gula2..mummy nak gula2 hacks

Mr. Swift said...

Hahahahaha. Tq! :)

*mane ade suka FL ohh. -.-

kusiberjalan said...

mr swift: ololoooo...xmau ngaku plak...hehehe tu muke dah blushing hohohh

mummy: nak gule2 ker? leh jer mai lah lg t sy bg gule hacks huhuh