...penulis boleh membuat aduan kepada pihak berkuasa jika mendapati hasil tulisan mereka diperdagangkan tanpa kebenaran. ia dilihat sebagai mencuri harta intelek...


Saturday, February 05, 2011

disuatu ketika....

...............................

...hurm...

...aku menjeling padamu...

...kau lantas tertunduk malu tersipu pada aku...

...disaat aku cuba menatap wajahmu kau mengangkat muka yang malu...

...aku pendam kan secebis luahan...

...mahu berbicara tapi xmempunyai kudrat yang kuat...

...dengan hati yang ikhlas...

...aku cuba jua meluahkan apa yang tersirat...

....lalu aku pun bersuara dengan penuh keberanian....

.......................

.................

.............

........

....

...

..

.
.
.
.
.

...eherm...eherm...erm....

...bunyi per tu...KAU KENTUT ea? bau semacam jer...

...ahhahahahahahaha!!!





p/s: jika berlaku kejadian ni dimuke aku, aku rela membenamkan diri dalam tilam ahhahaah! o..0v

No comments: