...penulis boleh membuat aduan kepada pihak berkuasa jika mendapati hasil tulisan mereka diperdagangkan tanpa kebenaran. ia dilihat sebagai mencuri harta intelek...


Friday, February 18, 2011

JOM SERTAI BLOG IR@BLOG LEBAH

...eherm..eherm...








Ok…nampak tak picture sebesar-besar alam ni…hehehe! Santek kan der lebah berterbang-terbangan di sana-sini? Ok tak sebenarnya ada sekor nya maaf tipu…hahahah!

Ok..Sebenarnya nak cerita ni…pada suatu hari ini sedang saya mengembara sana-sini di laman social…blog walking dan seumpanya tiba-tiba…datang seekor raksasa mengganas bersama ortomen..huahahah!! ok ni nipu jer…maafkan saya…

Tadi waktu jenjalan kat blog orang tetibe ker rase berminat ngan entry dy…cam best jer…so, aku pon apa lagi godek2 tengok…tetibe rasa macam nak tumpang sekaki…tapi ader syarat der…xleh join sesuke hati perut korang jer…meh cini nak gitau syarat nya..hah! click jer sini (sila tekan saya! *..*v ) semua ada…huahahaha!

Meh nak kasi intro sikit sama ini blogger…belog dia santek and simple enseplitis mastitis… saya suke sebab ada lebah berterbangan sana-sini… ok tak kat atas jer die terbang..hehe! follower dy tokseh kecek ler… rame bebeno nak dibandingkan aku ni sekangkang kera jer tanah yang ader..ok bukan tanah tapi follower yer rakan2 sekalian huhuhu! (salah satu alternative nak meningkatkan follower harap tuan punyer blogger jan marah saya hehe!) Kesemua entry dy best..saya suka baca kerana tidak mengandungi unsure 18sx, 18sg, 18xxx ker or 18pg dan seumpamanya dengan…sy hamper 21 tahun lagi 7 bulan tak per dah lepas zone larangan…hehehe! 0..ov … ok dengan rasminya saya nak follow..harap maklum..sekian..terima kasih…


...........................................................


p/s: incik IR cukup tak 100 patah perkataan...jika terlebih maaflah yer...tak perasan hoho~ 0..ov

2 comments:

.:|kamaryeah|:. said...

kunjungan dr bloglist IR~

salam perkenalan~

Novelgurl said...

Salam terjah dari blog IR