...penulis boleh membuat aduan kepada pihak berkuasa jika mendapati hasil tulisan mereka diperdagangkan tanpa kebenaran. ia dilihat sebagai mencuri harta intelek...


Saturday, March 12, 2011

be careful with it..its fragile...



...............................................................

...hurm... 7 march 2011...


...sekarang dah 13 march 2011...


...genap dah seminggu berlalu...


...senyap tanpa berita dan respon pun...


...hurm...

...marah sungguh kamu yer? kesilapan yang dilakukan bukan besar mana pun.. kenapa boleh jadi macamni? hurm... aku pun tak tau...kadang aku tak paham dengan keaadaan yang aku rasakan...yer..bulan ni amat berserabut... keserabutan segala-galanya mengundang banyak masalah dalam hidup...kadang-kadang aku rasa keadaan yang berlaku, masa yang berlalu banyak mempermainkan aku... menguji kesabaran, kewarasan akal dan fikiran...kenapa? aku masih tak tau... kenapa perkara sedemikian rupa masih lagi berlaku dalam kehidupan aku? aku masih tak tau... kadang-kadang aku rasa diperbodohkan dalam kebodohan... kenapa? aku masih tak tau... kenapa aku selalu biarkan perkara macamni terus berlaku dalam hidup aku? kenapa? aku masih tak tau.. tak pelah mungkin aku masih banyak kene belajar untuk kehidupan akan datang.. yer... nak hidup amat susah... bukan senang... kalau macam tu yang diinginkan tak mengapa... yer... aku cube...aku try... aku test...hurm...(big sigh lol) thankz for everything... for your sake... i`ll learn trying to forget you....learn to forget everything about our dream for 6 years in the future.. oppss!! sorry..maybe that`s only my dream and wishes for us...i`ll learn trying to stop myself from waiting for you… oh! OMG! i`ll learn to let you go... and... i will leave to let you happy with your own life... it`s ok.. never mind... TAK PER DAH BIASA DAH.... i`m always use this quote as my trade mark cause I love it... again... thanks for everything... and... huh..! really hard to say this damn word... GOODBYE...















...aku redha...


......................................


p/s : enough already! i`m too tired! a silly foolish girl such as me always being hurt by the others..my heart already broken and really hurt deep inside it like a splinter glasses...damn it! don`t regret if me changing lot after this... huh!

2 comments:

ïêmå å¢klê§ said...

chill k (^_^)

kusiberjalan said...

maseh mencube tok chill hahaha!