...penulis boleh membuat aduan kepada pihak berkuasa jika mendapati hasil tulisan mereka diperdagangkan tanpa kebenaran. ia dilihat sebagai mencuri harta intelek...


Tuesday, March 08, 2011

dah mati!!!


…Dah berhari-hari aku senyap…

…bersawang dah blog ni…

…emosi terganggu…

…letih menari…

…penat bersukan…

…sakit seluruh badan gara-gara acara untuk sukan uniputra…

…haish…

…Minggu dan bulan yang amat meletihkan…

…sekarang mula serabut nak test 2 pulak dah…

…adeh..

...sila jangan ganggu aku...

...tak kesah...

...sesape pun tak dibenarkan...

...biar aku poyoz!!!

...aku nak study...

...yer! aku poyoz!!!

...suka hati...

…jiwa kacau…

...kamu...

…terima kasih untuk semalam…

…3 tahun terbang macam tu jer…

…tiada dah penantian 6 tahun…

…aku tak tau…blank!...

…hurm… tak pe.. aku dah biasa….

…selalulah macam ni…

…ok..aku belajar menerima…

…redha…

…bak kata ila “ up to mullah”…

p/s: yer entry aku membosankan…coz i`m not in mood…dah rini letih nak memekak…sok aku sambung memekak…rase nak tonyol 2 sesape depan mata…sekian..

No comments: