...penulis boleh membuat aduan kepada pihak berkuasa jika mendapati hasil tulisan mereka diperdagangkan tanpa kebenaran. ia dilihat sebagai mencuri harta intelek...


Tuesday, March 01, 2011

nak main pondok-pondok




MASA SUSAH
Awak!!! Tolong lah saya… kereta mainan saya terjatuh dalam lubang tu..tolong lah saya ambilkan…awak kan kawan saya.. tolonglah saya kasiankan saya… T..T



MASA SENANG
Eh kau siapa? Pergi sane main jauh-jauh…aku tak kenal kau… pergi! Aku tak sukelah tengok muke ko…! -..-“


.....................................................................................



Ah!!! Tu semua dunia…persetankan semua tu… ah! Korang semua hampeh..! jimbek! Yer! Aku bengang+emosi = segalanya haru serabut! Blah ar korunk… AKU NYAMPAH TENGOK.. dah muak dengan segala lakonan korunk tu… nak UNITED konon! Eh blah lah..PROPAGANDA jer semua tu.. dari sem 1 sampai sem 6 aku tak pernah rase perubahan tu… aku rase aku tak bawa mulut busy body macam mbe sowunk ni… nak kate pembawa masalah dalam group aku buat kerja seperti yang dimaukan apa lagi? yer… AKU BODOH..AKU TAK KAYA…AKU HODOH..AKU HINA…AKU TAK GLAM TAPI AKU MANUSIA BIASA PUNYA PERASAAN… lau tak suke ngan sikap aku boleh tolong tegur tak? Bagi aku perbetulkan… tak payah r nak TDL aku kan… cam !@#*&^! Ko tau!!! Aku rase cam spender basah jer dalam kalangan korunk…eh tak payah ader course mate camni pon tak pelah wei.. time memerlukan sesuatu wah! bukan men baik..(tak semesti minta tolong ngan aku dengan coursemate mate yang lain lah... hoho!) yer mulut aku lancang! Sebab aku sedey+marah+sakit hati+rase cam tahikz! Tau??!!! Korunk tak tau kan? Ah blah! Lau orang len tgur terjerit-jerit bagai boleh tapi bile aku start tegur ker apahal korunk cam !@#$%^??? Apahal? Ok suara aku nyaring? Tapi suara orang nyaring berkata2 teriak2 boleh pulak kan? Dah ar wei…aku makan hati dah lame…aku turunkan ego semata2 demi course mate…aku tak suke masam-masam muke…mak aku pun tak ajo jadi manusia sombong bongkak ni… tak berkat pun hidup… korunk nak marah? Peduli ah semua tu… aku letih pikirkan perasaan orang.. perasaan aku ni cam tahikz diinjak-injak cam sampah sarap! Tak pelah kalau korunk anggap aku ni sampah aku dah biased ah… -..-“



......................................................



p/s: yer aku dah biased ah… pergi mana-mana pun mesti ade species yang sedemikian rupe… haish…

2 comments:

Dekcik said...

sabar lah yer yunk..
lumrah hidup,x semua suke kat kite..

kusiberjalan said...

tq...huhuhh tulah hari2 sabo...xsabo nak abis belajo senanyer..xnak dah tgk manusia2 yang hipokrit ngan kite huhuhhu