...penulis boleh membuat aduan kepada pihak berkuasa jika mendapati hasil tulisan mereka diperdagangkan tanpa kebenaran. ia dilihat sebagai mencuri harta intelek...


Tuesday, March 01, 2011

alahai si temah

pada suatu hari temah sedang berangan-angan mat jenin di tepi pokok kelapa atas pulau....ok tak tipu jer ahahah! dia berangan-angan ketika cikgu geografi sedang syiok mengajar kat depan..tiba-tiba datang seorang putera raja...ok tipu lagi...hahaha! tiba-tiba cikgu jenap pon menyoal temah...


cikgu jenab : temah kat manakah terletaknye gunung kinabalu?

temah : entah lah cikgu..saya pun tak tau...saya tak pernah pon sampai ke sana...

cikgu jenab : temah! berdiri atas meja! main-main kamu yer?!

temah : cikgu, kalau saya berdiri atas meja ni, saya dah boleh nampak ngan jelas ker gunung kinabalu tu kat mane?

cikgu jenab : -..-" !@#$#%#^$%&$!!!!



ahahahahha!


....................................................


EZORA IS DEPRESSED

p/s: aku mati ternak kutu jadi lah begini...ahhahaah! tetibe aku suke cite ni boleh tak...ahahah!

haish.....


EZORA WANTS TO DIE


......................................................

4 comments:

anaiha yusof said...

waaa reti men gitar ea,ana pun ada giatr juga tapi baru kod2 basic je,tatau ape2 g,leyh la ajar ana ni..heheh btw thnaks follow anan k =) ana follow kamu balek

kusiberjalan said...

tq follow kite..hehehe xreti ponsenanyer...action jer pinjam guitar mbe heeheheh!

ïêmå å¢klê§ said...

ni mesti kes jiwa kacau ni..
huhu

kusiberjalan said...

eh cik iema ni tetau jer ehheeheh kaco sesgt ahhaha tension!!!