...penulis boleh membuat aduan kepada pihak berkuasa jika mendapati hasil tulisan mereka diperdagangkan tanpa kebenaran. ia dilihat sebagai mencuri harta intelek...


Wednesday, April 20, 2011

Ashraf Muslim bakal tunangan orang...




EZORA IS DEPRESSED
..................................

...hancur hatiku mengenang dikau...
...menjadi keping-keping setelah kau pergi...
...tinggalkan kasih sayang yang pernah singgah antara kita...
...masihkah ada sayang itu....

................................


remuk! berkecai!!! hancur!!! luluh!!! hati ni...bila ku dengar khabarmu bakal bertunang dengan gadis pilihan mu 23 APRIL 2011 ni.....sampainya hatimu..meninggalkan daku sendirian terkapai-kapai mencari sinar cinta kita...tak mengapalah saya sedar siapalah saya yang sememangnya bukan lisa suriani mahupun tiz zaqyah yang ayu dimata awak...kalau itulah pilihan awak, saya seharusnya meredhai pilihan hati awak...selama ni saya sanggup menanti awak dengan penuh dugaan dan pancaroba hidup yang berliku-liku sehingga berjanggut...cewah! tapi apakan daya berat yang tak mampu ditampung, kalau sudah tersurat kita sememangnya tiada jodoh...saya sanggup mengundurkan diri... menyimpan seribu persaan dan hasrat untuk bekerja diladang awak semata-mata untuk membantu dan mendekati awak...pecah berderai impian itu...sesungguh nya perit hati ni nak bersaing dengan gadis-gadis yang pelbagai species diluar sana...




haish...awak tahu tak..tak tahukan? setiap hari saya menatap wajah awak sejuk hati saya...dikala sedang marah saya lantas tengok awak..lapang dada saya.... saya study bersungguh-sungguh agar penuh ilmu di dada, kepala, perut, sehingga tepu lemak-lemak yang ada kesan daripada penambahan berat badan yang sungguh efesiennya supaya saya mampu menguruskan ladang awak yang banyak tu...tapi hampa... awak lupa ker janji awak untuk masuk minang saya lepas saya graduate nanti? waktu itu, kita bercengkerama dibawah sinaran bulan bertemankan cahaya lilin yang memancar-mancar bersaksikan nyamuk-nyamuk yang jahanam bersama kumbang-kumbang busuk... 






tapi...








saya pasti.....
















dan amat pasti...
















kerana telah memastikan...
















bahawa...
















secebis ingatan takde pun tersemat dalam  ingatan awak....
















sebab....
















saya...
















hanyalah...















EZORA FEELS FOREVER ALONE

PENTIPOOOOOO!!!!! jer.........















gilo ker haper....sejak kurun keberapalah aku bercinta ni...tak der maknernyer dalam hidup...hahahah! sebenarnya digimon ader 846 bak kata zool...ok tak aku pentipoo lagi bak kata sameerah...hahaha! ok sebenarnya tadi aku telah dikejut berita yang gempaklah konon-konon nya dari member bek aku...siot jer..cipanzi monyet bakatan sungguh! membakar jiwa aku dengan gosip2 hot kat FB...tanpa kusangka...manusia ku puja-puja (cam bomoh jer aku ni hahaha!) takderlah sampai memuja menipu sungguh...insan yang aku minat sangat dari dulu ASHRAF MUSLIM a.k.a bakal bekas pakwe aku yang dahulu kala tu, bakal bertunang dengan pilihan hatunya tu...wah!!! calon pilihan buah hati jantung pisang tanduk emas dibawa belayar  ni merupakan ex-student medic kat University Manipal, Melaka...hebat giler... secocok lah tu...(sambil menangis dalam hati berlaku dondang sayang gara-gara keciwa tahap gaban...) hahaha!







aku cuma nak ucapkan tahniah dan semoga ahsraf muslim bahagia hingga akhir hayat beliau bersama dengan pasangannyer...cewah! sweet giler!!!! naseb baik aku menolak keinginan beliau untuk berpoligami..selamat bakal tunang dia...ahahhaha! 














ok cukup!!! angan-angan mat jenin jambu aku ni...haish...boleh jahanam jiwa...sudah aku nak hentikan kontroversi ni kang tak pasal-pasal kene terjah lagi dengan peminat-peminat fanatik ashraf muslim..den dah tak sanggop dah ni..lotih, ponet..nak rehat...wakakakakak!





...................................



p/s: cerita solebihnya den males nak koba...ekau tengoklah sondiri kat link den bagi ni (sila tekan disini)...selamat menjamu gosip...huhuh! 0..ov





4 comments:

AzieYmiN said...

alah yang tu x sesuai lah cik ezora....cari yang lain... awak kan comel...hihih peace...

kusiberjalan said...

xmau dah keciwa ni hahahaha! tunggu jiran zie plak masuk meminang... amy..amy... *entah betol ke dak nme nyer ahahahah!

p/s: tok zie ni statement brani mati eza toh aahahaa!

SANDRA AZWAN said...

dOnut 100 bijik pun takpe! hehehe..

kusiberjalan said...

fushhooowwww!!! 100 biji!!! wah!! *melonjak2 macam gajah dapat ayam goreng haha!

*smbil berfikir memegang dagu* kene start diet ni nk makan donut 100 biji huhuhuh