...penulis boleh membuat aduan kepada pihak berkuasa jika mendapati hasil tulisan mereka diperdagangkan tanpa kebenaran. ia dilihat sebagai mencuri harta intelek...


Sunday, April 03, 2011

...shahiezy sam putus cinta dengan gadis biasa...









Fushhooowww!!! Menitis air mata saya sambil menyanyikan lagu dondang sayang melihat awak diatas sana sambil memegang trofi anugerah ABPH bersama bakal bekas mak mentua saya…haha! Sedey sungguh hubungan percintaan kita sering berakhir dengan bunyi jam loceng yang berkarat diwaktu pagi-pagi buta… awak sungguh kacak diatas sana… saya tak kisah kalau awak hidup bersama lisa suriani lepas ni..sebab dia pon menang award juga… by the way dy kate tak kesah kalau nak hidup bermadu ni..tapi..saya maseh perlu bersaing ngan cik epal pulak…haiiisshh!!! Susahnye hidup penuh persaingan ni... tulah menyesal dulu tolak pinangan awak sebelum terkenal ni…bila dah maju ni…banyak pulak sainganyer… T..T

HOOOOMAAAIIIGGGUUCCIII!!! Ok stop angan-angan kosong mat jenin tu… T..T hentikan segala kontroversi yang ade… kang kene terjah ngan melody haru hidup hoho! (berlagak nak jadi retis glamm kunun aku ni hahaha!) ok… kerana hasutan syaitan durjana aku telah lalai melihat ABPH dari mule sampai habes tadi tanpa memikirkan bahawasanya keesokkan harinyer aku mempunyai presesntation ept…haha! Slide tak check lagi…plus tak study… kencang nok! Giler ah! Ah! Pedulikan semua tu…Sumpah santek giler lisa suriani…saya suke sebab dy yang menang.. terkejut! Sti tarik diri beri peluang pada orang… cam biase artis kontroversi paling hot selalu kene umpat , fasha sandha menang lagi… zizan pon ader dpt award…kacak...WaH! aku mula tebiat menggunakan bahasa melayu classic…haha! Pengacara pun gempak..raja azura+ zizan+ shahrifah shahirah.. superbeb…! Ana rafali+yuna pun dapat award…so farah wahida zainal murad anda tidak perlu risau…yuna dpt award sebab siti tarik diri…hehe! Selamat bersuka ria… hahaha! Part paling best! Kegilaan ramai, penyakit berjangkit yang menular di UPMKB dan juga seluruh Malaysia… abu hurairah + usop actor movie Hantu Kak Limah pon ader tolong bagi award pada bintang berita harian paling popular memang super double triple fourple best ar!!!! Gua cakap sama lu!!!! APBH kali ni memang best… aku terhibur dan hilang penat… so masih dalam mood suka dan gembira bakal bekas pakwe menang… giler sebentar… @..@

SHAHIEZY SAM… LAP U SO DEMM MUCH!!! Hahahaha!!! (mood dalam kegatalan… -..-!!)

p/s: curang ngan ashraf muslim sebentar…haha! bagi peminat shahiezy sam yang len saya bersedia declare war untuk merebutnya...haha! (ok tak tipu jer...just joking -..-" haha)

6 comments:

ïêmå å¢klê§ said...

haha..
perasan, werkkk
:P

mesti sebab sam jumpa iema, sebab 2 putus ngn eza..hihi...

kusiberjalan said...

hamboi eima...heheh! xper janji pernah menjadi sebahagian daripada hidup dy sebelom dy terkenal dulu..hohohohh! >..<v

Izzah | zulkifli said...

trime kasih kerana singgah blog n follow saye..

amatlah saye hargai..=)

sudaa follow sini ea..

kusiberjalan said...

sesame hehehehe! tq gak follow nk gule2 2 biji huhuhuhu

AzieYmiN said...

amin kawan ngn sam....

tapi ah sam jual kelapa lah..

nk tak?

kusiberjalan said...

ah sam jual kelapa watper tumbok kang ahahahh