...penulis boleh membuat aduan kepada pihak berkuasa jika mendapati hasil tulisan mereka diperdagangkan tanpa kebenaran. ia dilihat sebagai mencuri harta intelek...


Sunday, April 10, 2011

kenikmatan senyuman


....senyum....

hurm... aku suka senyum....

...mak aku kate senyum itu sedekah...

...ada orang kata senyum boleh membuat kite bertambah berseri...

...persoalannya kenapa kite kene senyum???

...senyum boleh membuatkan kite rase tertarik menarik....hoho! cube senyum kat mane-mane mamat yang kite minat... confrom! dia cair...tak caye cubelah..

....boleh mengubah mood kite...yelah tengah marah senyum kan manis tak der ah muka tu can hantu kak limah kan...hahaha!

...senyum ni juga salah satu penyakit berjangkit...cube korang try senyum kat sesape yang korang nampak..mesti dia senyum balikkan..tu tandanya dah berjangkit...

...senyum pon boleh hilangkan stress...korang yang ngah serabut alam bagai tu cube lah murah-murahkan senyuman kan lapang dada yang sempit tu...tak derlah nanti kene heart attack ke ape...

...selain itu, senyum ni boleh merendahakn tekanan darah kalu korang nak taulah...yolah tengah marah-marah meletup bagaikan, sakit hati.. tetiba ada sesuatu buat kita senyum kan rasa lega...tenang...

ok kesimpulan aku nak bagitau yang aku ni suke senyum tu jer...so sesaper yang berselisih ngan aku tu lau aku senyum tak payah lah buat muka sombong+berlagak+angkuh+takbur+ riak semua tu senyumlah balik ea... lau tak nak dapat penapak kasut saiz 8 silalah anda jangan berlaku demikian yer... hahaha! (sesuka hati jer nak napak muke orang haha!)




senyuman paling buruk aku rase hahahaha!


p/s: awak yang bace ni pun senyum lah jugak sesame menjana pahala (lau tak senyum aku tumbuk kang...garang tak haha!) -..-"







5 comments:

SANDRA AZWAN said...

Mari kita senyum ramai2..;-)

PutreAskem said...

heiii...blog ni boleh kene saman....amek hakcipta terpelihara harta intelek sy...teetttttt

kusiberjalan said...

mr. sandra azwan..hoho! tq jd follower..nah gule2 2 biji...hhehehe! jom senyum!

zool: alah zool janganlah kan eza dah link kan tu huhuuhh! (kne bayar royalti ker? sbb copyright ahahah!)

SANDRA AZWAN said...

kalau tak nak gula-gula boleh tak? nak cokelat kek! haha(dush!);-P

kusiberjalan said...

hamboi! cik sandra azwan..demand nampak..hohhohoh! boleh jer...tunggu sy menang contest Cadbury Choclairs Pop It or Drop It Contest kt fb baru sy bg leh....hohohoh! (kejam x?)