...penulis boleh membuat aduan kepada pihak berkuasa jika mendapati hasil tulisan mereka diperdagangkan tanpa kebenaran. ia dilihat sebagai mencuri harta intelek...


Friday, April 29, 2011

kita tak dapat ujian Medsi, rezeki lain ada lagi, nanti kita jumpa ea..





...hari ni genap 3 tahun aku kenal ko kat sini...

...haha! tak sangka kita pernah menyukai orang yang sama...

...tapi ko bernasib baik sebab pernah ader sweet moment ngan dia walaupun akhirnya ko dibalas mimpi ngeri oleh kawan ko jugak...jugak kawan aku...jugak course mate aku...

...oh! tidak...malas nak cerita...aku nak lupakan semua tu...

...haha! not important thing anymore...haha!

...kita senasib...

...tak dapat ujian Medsi...

...lau kita dapat mungkin kita jumpa lagi kat fakulti pendidikan...

...kita sesama jadi cikgu...

...shhuuuwwwiiiitttnyyee!!! kuikuikui...haha!

...walaupun ko bukan kawan rapat sahabat handai ko tetap kawan aku...

...sonok kawan ngan ko...

...asik gelak-gelak jer...

...terima kasih bagi kenangan masa finishing school...

...kita sekumpulan untuk sementara...

...mencipta cermin mata yang serba boleh...

...diadun dengan idea-idea yang bangang memang best...

ko tak pernah gelakkan aku bila aku tak reti speaking...

...aku terharu...

...terima kasih hani...

...sebab jadi member best aku kat sini... 

T..T

...ko jangan lupakan aku toih walaupon seinci!!!





















hani nabila...nanti kalalu ko nak kahwen sila lah jemput kau yer walaupon time tu aku  nak p haneymoon kat thailand ker...hahaha!


...............................


p/s: aku tak tau kenapa sejak menjak ni aku rase muka badan aku makin naik makin tembam makin bulat...amat lah takboleh diterima akal!!! T..T sesungguhnya bantulah aku nak kurus!!! ahhahah!

4 comments:

AzieYmiN said...

oke...sangat2

kusiberjalan said...

maneer yang oke? ahhaha

hani bella said...

weyyyy i love youuu ezaaaaaaa! siyess baru bacaaa, eza eza! nak jumpeee taww biler ad rezeki nnt! luv yaaa

kusiberjalan said...

honey!!! lebiu toooo!!! aku pon nak jumpe ko lagi nanti kite p makan2 byk2 bile aku dah kurus heheheh