...penulis boleh membuat aduan kepada pihak berkuasa jika mendapati hasil tulisan mereka diperdagangkan tanpa kebenaran. ia dilihat sebagai mencuri harta intelek...


Tuesday, May 24, 2011

CONTEST AKU HITAM DAN MERAH



meh cik kiah, cik peah, cik jenab... ader gosip baru ni nak habaq mai... cewah! *gaya orang nak bergosip* ahaha! oow.. sedang aku bergembira menari-nari terkinja-kinja kat blog orang tetibe jer terpandang sesuatu yang amat menarik.. ooh!sudah feberet colour i uoollzzz... confrom lah i menjoinkan diri.. ahahha! ni dia TORA datang lagi.. ok tak aku pentipooo... ehehe! ni dia Contest Aku Hitam Dan Merah... contest ni di anjurkan oleh Cik Senah yang cute miut tu.. sila jemput-jemput datang ke blog beliau yer.. eheheheh!



(slia click disini )



nilah feberet merah hitam aku....

taaaddaaaa....










ooowwhh..baru perasan semua  baju+cardigan+shawl+inner merah hitam aku adalah yang sama walaupon dipakai pada hari yang berlainan.. hahaha! T..T adakah akan di reject... ?



owwwhh! saya nampak keberanian+confinden+semangat+elegen dengan warna hitam dan merah kerana kedua warna ini dah lama menjadi favorite dalam jiwa sejak dari kecil lagi.. merah dan hitam juga telah menjadikan saya obses giler terhadapnya kalau boleh segala apa yang saya ada harus merah dan hitam.. cewah! cam garaa naruto, gothic style, emily... wah!!! smart giler!!! 




ok nak memperkenalkan photographer, mak andam dan tukang masak lauk pengantin untuk weeding aku 5 tahun lagi...





....................................................


p/s: naseb bek 27 may.. sempat lagi cewah! ahahaha

2 comments:

ïêmå å¢klê§ said...

gluck eza...
amboi.. baca buku ke bergambar :P

kusiberjalan said...

haahha! budAk2 kene bace byk buku bergambo senang paham ehhehe