...penulis boleh membuat aduan kepada pihak berkuasa jika mendapati hasil tulisan mereka diperdagangkan tanpa kebenaran. ia dilihat sebagai mencuri harta intelek...


Tuesday, May 17, 2011

insiomia yang melampau dan cronic!




ooowh!!! aku sememangnyer senget.. ditabah lagi aku memang mabuk agaknya...hahahha! update lagi entry banyak-banyak malam ni... *ceh! walhal baru 2..dull* kenapakah aku berkeadaan sedemikian rupanya.. berbeza giler dengan kehidupan student life aku mase muda mudi dahulu kala... *walhal baru jer 2 minggu habis study giler hyperbola* *dull again* kalau dulu time aku student life aku macam ni....




 *sila lihat figure dibawah* haha!





Tumblr_lisg1ihjkp1qey964o1_500_large





akan tetapi sekarang.. life aku berbeza sekali... owwhh tidak!!! kitaran hidup aku dah berubah.. aku rasa dah  boleh giler terlonjak-lonjak cam siamang berpesta dengan ungka bersama berok maye... adeh! bantulah aku yang sedang mengalami insomia yang sangat cronic...!!! T..T aku nak life macam ni boleh tak? hahaha! dikala mak ngan adik aku tidur penuh lena diulit mimpi yang indah aku berjaga kesorangan dah macam pak guard sambil seronok menderma darah dekat nyamuk... munchees sungguh!!! -..-"




*sila lihat figure dibawah*







bahagianya tidur 24 jam sambil menjana lemak dengan penuh bahagianya...hahaha!


............................



p/s: tolong lah hentak kepala aku bagi install segala yang senget... haha! apasal lah aku rasa sejak menjak ni entry aku cam sampah... *dull again and again*


No comments: