...penulis boleh membuat aduan kepada pihak berkuasa jika mendapati hasil tulisan mereka diperdagangkan tanpa kebenaran. ia dilihat sebagai mencuri harta intelek...


Sunday, May 15, 2011

motif entry aku sedih kali ni?




haaacciiuuummm!!! fushhooww... aku tinggalkan berapa hari jer... pedih mata kene habuk! haha! ceh! hyperbola sungguh aku... maaflah lama tak update.. *kengkononnyer lah.. bukan kerana tiada idea ke apa tapi kesedihan melanda diri bila nak balik rumah nak meninggalkan upm ni.. terlalu banyak kenangan yang tercoret.. suka duka semua pernah aku lalui kat situ.. kat situ jugalah aku mengenal erti sebuah kehidupan yang penuh hipokrit, hidup sebenar, dan macam-macam lagi lah... 



yelah hidup bukan senangkan... senanyer ader jer entry baru aku nak pos sepanjang beberapa hari sebelum aku balik rumah.. tapi tulah tak der kekuatan.. sehari demi sehari seorang demi seorang aku tengok memberz balik rumah.. pastu bila ngadap lappy start jer tulis mulah lah mata bergenanglah, meleleh lah... last2 simpan jer lah jadi pekasam dalam draft... hahahaha! camtu lah aku selalunyer.. 



bestnyer bila dah samapi rumah... melonjak-lonjak cam siamang dapat makan ayam... yolah berbulan-bulan aku rindu nak tengok wajah mak, ngan family... risau ngan mak aku... semakin hari semakin bertambah uban kat kepala... semakin hari semakin bertambah kedutan dimuka... makin urus makin susut.. letih kot jaga adek aku patah kaki ni.. aku tak larat tengok mak penat sebenarnya... ok chooopp!!! motif entry aku sedih kali ni? -..-" hurm.. aku pon tak tau mungkin effect hari ibu hari tu tak... hahahaha! haish... aku harap dapat bahagiakan mak jer buat masa ni... 



"ya Allah ya tuhan ku lagi maha kaya lagi maha pemurah... sesungguhnya kau yang maha besar makbulkan lah permintaanku ini... pinjamkanlah ibu ku untuk pada tempoh ang lebih lama lagi.. sesungguhnya aku belum bersedia untuk ditinggalkan olehnye... amin ya raballalamin.... T..T"



..........................

p/s: ade doraemon yang boleh tolong aku kemas kan bilik stor kat umah ni tak? macam rumah berhantu... -..-"

2 comments:

Cikgu Tie said...

kalau sekadar macam rumah behantu ajer tak mengapa....jangan sampai jadi tempat persinggahan hantu udah ler kerana terlalu semak. Doremaon pun jadi takut hehehe......

kusiberjalan said...

lau jadi temapt persinggahan hantu, dah lama kene rendam ngan mak huhuhuh