...penulis boleh membuat aduan kepada pihak berkuasa jika mendapati hasil tulisan mereka diperdagangkan tanpa kebenaran. ia dilihat sebagai mencuri harta intelek...


Friday, June 24, 2011

hallo bro lu cakap sama cermin ker? haha!



hahaha! aku telah mengalami gejala insomia yang teruk kerana bekerja shift malam.. ahahahha! padan muke aku.. ok tak mengapa hanya 3 hari mungkin.. cewah! ok dikala semua manusia lea dibuai mimpi aku dengan senang lenangnyer seperti biasa melalui lorong-lorong laman sosial kesorangan.. mungkin.. cewah... ok motif aku bermadah-madah malam hari ini? tebiat apa..



ok.. malam aku yang penuh dengan kebosanan tahap cipanzi giler so mood merewang-rewang ker blog-blog orang lain.. pastu perjalanan diteruskan lagi ke video-video yang boleh dilayan sambil menanti maharaja lawak tengah buffering..  almaklumlah.. mak aku malas nak amek astro membaziak katenye.. so aku tak kesah teknologikan ade.. hanya dihujung jari sahaja cewah.. ahahha!



ok ngah syiok-jiwa layan video-video lawak kelakar bagai tetibe jer aku terparking kat satu video ni.. ceh! giler tak boleh blah.. ok macam bloglah kan "blog aku suka hati aku".. so sama jugak macam viedo-vdeo yang telah diuploadkan laman sosial hanya mengikut kepuasan masing-masing.. akan tetapinya motif manusia ni menilai video orang siap kutuk, menghina, menganjing semangkuk dua? daaaa.... 



what you got it by doing all that? hommaaiiigoood... *tangan di dada mata ke atas.. by the way you got no reason by saying something bad to others people.. if want to respond or comment or critic something about other people stuff, video or anything it must in proper way.. don`t act such a arrogant person or for me such a rubish  *lagak mat salleh lah plak aku ni tak sedar diri sungguh ahahaha!



ko mengata mengata dengan cara buat video, lagu bagai ibarat simbah air tahi ke atas langit pastu jatu kat atasko sendiri tau? *ceh peribahasa sendir ghasak r... bila aku tengok video ko aku rase ko ni sungguh annoying, pathetic person... huh! 




ceh buat lagu untuk cikgu shidah konon.. hoi! at least dia ada kerjaya ada duit ada nama, masuk TV bagai ko apa ada? nan haaddoooo.... tau? haper pon tak boleh..







p/s : hey dude... are you talk to mirror? huh? *tangan di dada mata keatas.. *dull face ahahhaah!

5 comments:

AzieYmiN said...

eh dia buka cakap ngn cermin..tapi dia xtahu apa dia cakap hahaha

AzieYmiN said...

eh dia buka cakap ngn cermin..tapi dia xtahu apa dia cakap hahaha

kusiberjalan said...

lope seh orang macam ni ahahha

AzieYmiN said...

aku rase nak sepak laju2 je budak nie...

kusiberjalan said...

rase cm nk kene sempok jer kang ahahhaah