...penulis boleh membuat aduan kepada pihak berkuasa jika mendapati hasil tulisan mereka diperdagangkan tanpa kebenaran. ia dilihat sebagai mencuri harta intelek...


Tuesday, June 07, 2011

ku hamil duluan sudah 3 bulan gara-gara pacaran tidurnya berduaan


FUSHHOOWWW!!! unsangkarable betol aku.. hahaha! sedang aku kegembiraan bermaharajalela merewang-rewang di laman sosial membuang masa dengan jayanya aku terparking kat satu clip video ni... ahhaha! giler jelas tulus tanpa berselindung lagu dia...




pergh! kalau dengo bait-bait lirik dia memang itulah yang selalu berlaku bila seronok sangat bergelumang dengan maksiat tanpa memikirkan buruk baik dan padah yang bakal dihidapi untuk masa akan datang.. aku sebagai perempuan pun kadang-kadang rasa takut dengan lelaki ni.. kelembutan lidah menuturkan ayat-ayat manis lelaki boleh membuatkan perempuan goyah cair bila dibantu dengan godaan syaittoonnnn nirojim dan nafsu serakah... boleh lupa mana yang haram mendatangkan dosa... yang hati ni pon satu mudah sangat kadang cair dengan kata-kata penuh dusta.. cubalah kuat wahai hati.. kasihanilah tuan ko ni... cewah! ahahha




macam kita selalu dengar bila dah bercouple ni.. duduk pulak berdua-duan.. kat tempat gelap.. takder orang.. di temani syaiton yang direjam bersama nafsu meguasai diri, bersaksikan bulan bintang dan seluruh alam... cewah! dimulakan bersentuh-sentuh tangan.. pegang-pegang tangan.. cium-ciuman.. peluk-pelukkan sampai terbabas... last-last jadi mak buyung.. ... makwenya terkontang kanting ngan baby tu.. last-last gugur kandungan jadi pembunuh meroyan bunuh diri... yang pakwenya tinggalkan makwenya mencari mangsa lain pulak.. haish.. dunia..dunia... berlumba-lumba pulak manusia buat maksiat.. ah! persetankan semua tu.. nikmat dunia semata-mata yang tak pernah kekal dan tak menjanjikan kebahagiaan yang hakiki langsung...



sesungguhnya aku berdoa dan mengharap moga Allah memelihara aku serta seluruh muslimin muslimat daripada melakukan kemaksiatan dan dosa kepada Allah... tak sanggup rasenyer  memikul dosa yang besar dan di azab dalam kubur dan akhirat nanti... T..T

........................................



4 comments:

Asyila Zainuddin said...

zaman dulu takde sgt kan bende2 camni..

kusiberjalan said...

tau xper... dulu pakai sexy2 pon xder kes kene rogol ker aper kan... ehheeh! sekarang haish.. tp jalan pon boleh jadi...

AzieYmiN said...

dulu xde lah cik adik sebab kalau ade pun diorang dia...sekarang zaman serba pantas..cik adik nak masak pun diorag tahu..

kusiberjalan said...

uit seramnyer ahahhaha