...penulis boleh membuat aduan kepada pihak berkuasa jika mendapati hasil tulisan mereka diperdagangkan tanpa kebenaran. ia dilihat sebagai mencuri harta intelek...


Sunday, June 05, 2011

ku tinggalkan RM800 kerana solat...



fushhoooowww!! 6 hari blog aku tergendala... cewah! macam mesn atm pulak yer ader tergendala buat sementara waktu.. ahahah.. almaklumlah sejak aku berkerjaya sementara ni busy sikit.. cewah! kerjaya hanya sementara.. dengan rasminya aku telah resign dengan penuh bahagia... 



haahahah! aku memang giler kijo 2 3 hari sudah berhenti.. hebat r.. bukan sesuka hati aku benti keje sebenarnya.. bersebab.. aku suka kerja tu.. sebab simple and senang.. yolah kerja kedai hardware jer pon.. haha! giler r.. kerja part-time aku.. tak sama langsung ngan bidang yang aku amek... boss dia cina.. memang baik hati giler.. susah kita nak dapatkan kepercayaan orang cina ni sebenarnya.. so, aku kira beruntung.. kerja kat situ makan pun di tanggung.. perh memang mewah r makan... 



akan tetapi... haish... pekerja dia agak sedikit kerek r.. bila aku minta tunjuk ajar aku sikit pon tak der keinginan nak ajar aku.. sedih.. T..T hahahaha! dan yang paling membuatkan aku nak berhenti ialah disebabkan waktu untuk solat zohor ngan zolat asar berterabur dan tak menentu.. menyebabkan aku tertinggal kadang..  kawasan untuk nak sembahyang pon takder.. kotor yang teramat sangat.. daripada aku kerja dapat gaji RM800++ tapi solat terbang entah kemana baiklah aku berhenti.. tak berkat hidup aku macam tu..



so, sekarang aku kembali menanam anggur dengan penuh jayanya...seronok tanam anggur ni... hobby... ahahhaah! *tangan didada mata ke atas... 


.................................

p/s: sesiapa yang menawarkan jawatan kosong bergaji RM700++ bagilah tau.. saya amat memerlukan pekerjaan part time sekarang ni ahahhaha!

No comments: