...penulis boleh membuat aduan kepada pihak berkuasa jika mendapati hasil tulisan mereka diperdagangkan tanpa kebenaran. ia dilihat sebagai mencuri harta intelek...


Friday, July 08, 2011

berita hangat!!!

hooomaaaiigodd.. fiuh...! *sambil megelap peluh di dahi.. persetankan blog yang usang lagi berhabuk penuh sawang.. 


Alhamdulillah.. aku bersyukur ke hadrat Ilahi...berita hangatnyer... hari ini selamatlah sehari aku merase umur 21 tahun cewah! semalam birthday aku 8 July 1990.. sungguh tak menyangka aku dah genap 21 tahun.. aku maseh di berikan peluang untuk bernafas melakukan segala amalan dan suruhan yang telah diperintahkan oleh yang Maha Besar.. 


yer! birthday kali ni aku nak melakukan anjakan paradikma.. walah wei! ayat nak manatap... cewah! yolah sampai bila kite nak berada kat takuk yang lamakan? aku cuma mengharap tahun ni aku nak menjana pahala dan kebaikan yang memuaskan tahap maksimum punyer... nak jadi manusia insaf dan  baik... tapi layakkah aku ni? .... entahlah labu...


hapa pon 21 tahun dah boleh mengundi.. bagi sesape yang berminat cukup syarat-syarat yang twlah ditetapkan boleh mengisi borang meminang.. cewah! umur 21 tahun dah mula menggatal.. ceyyytt! ahahah

No comments: