...penulis boleh membuat aduan kepada pihak berkuasa jika mendapati hasil tulisan mereka diperdagangkan tanpa kebenaran. ia dilihat sebagai mencuri harta intelek...


Friday, August 12, 2011

walawei! berkecimpung dalam dunia perindustrian...? haha!

pergh! jahanam blog aku selama beberapa hari ditambah dengan minggu tergendala buat sementara waktunye.. hal ini kerana tuntutan masa aku dihabiskan dengan berkecimpung dalam dunia perindustrian.. cewah! walawei ayat aku nak mantapajer.. buahahah!


sebenar dan benarnya aku dah lama nak menghupdatekan blog sekangkang kera ini namun kerana keletihan kerja shift malam mata pon cam tak sudi jer nak bukak maka lappy aku tersadai disuatu sudut tanpa digunakan untuk sebarang aktiviti.. cewah! 

mnasuk harini dah nak genap aku kerja kilang selama 2 bulan.. macam-macam pe`el manusia aku jumpa.. ahhaah! begini ke alam pekerjaan yang harus aku tempuhi jika tiada rezeki untuk meneruskan pelajaran? oh mai kodok... aku macam belom bersedia jer.. hahaha! peritnya dugaan bulan ramadhan ni... haish... hurm,... tergendala lagi penyusunan ayat dan entry.. kepala hotak aku dah tak mampu untuk memerah segala idea untuk dicoretkan.. maaflah kengkawan yang sudi singgah si\ni.. kerana memaparkan entry yang cukup membeosankan.. nanti yer.. tunggu mase free... bagi entry mantop sikit... huhuhu!

No comments: