...penulis boleh membuat aduan kepada pihak berkuasa jika mendapati hasil tulisan mereka diperdagangkan tanpa kebenaran. ia dilihat sebagai mencuri harta intelek...


Wednesday, September 14, 2011

kegembiran menjelma dipaut kesayuan hati...









alhamdulillah... speechless sebentar aku.. aku memanjat kesyukuran ke hadrat ilahi.. sebabnya memberi aku peluang sambung belajar lagi.. kalau selama ni aku dihujani seribu satu soalan tak terjawab kini semuanya dah selesai.. aku dapat tawaran rayuan tu.. tapi... hati aku celaru dan sedih disamping khabar gembira menerpa ke telinga..haish...




membe kilang aku tak tau lagi aku bakal berhenti.. aku sedih nak bagitau dyorang.. yolah.. 3 bulan bersama, dari tak rapat jadi kamcing giler.. tiap-tiap malam menggila..hahaha *sambil menitiskan air mata.. terlalu banyak kenangan bersama.. hurm... aku tak tau macamana pengakhiran kita nanti... 


*terkaku tak mampu menulis lagi.. kesedihan menjelma dalam jiwa.. maka penulisan terhenti seketika... T..T

No comments: