...penulis boleh membuat aduan kepada pihak berkuasa jika mendapati hasil tulisan mereka diperdagangkan tanpa kebenaran. ia dilihat sebagai mencuri harta intelek...


Tuesday, September 27, 2011

pergh! terharu sehingga menitiskan air mata.. cewah! preett!!!




walawei.. masuk minggu kedua aku kat upm! wah! hebat dapat hidup lagi... preett...! silap tu.. Alhamdulillah kerana diberi peluang untuk bernafas lagi.. cewah! ade gaya muslimah sejati tak.. huhuhuh!  *sambil tertunduk.. oh gedikz nye aku... persetankan itu semua.. 



meniti hari permulaan sebagai pelajar second intake student bachelor of agriculture major in animal science bukanlah satu benda yang senang.. sumpah aku tak pentipoo...! penat wei.. dekat jadual pack giler tanpa sebarang waktu senggang cukup membuatkan kepala aku berserabut kusut masai berpintal-pintal segala urat-urat dalam kepala hotak ni.. hahaha! muncheesecake sungguh! sumpah aku merindui dan mula kenal erti nilai penghargaan hidup kat upm kampus bintulu.. sumpah sane lagi best dan tak sejimbek kat upm serdang.. 



kalau dulu aku busy giler babs dengan kerja sekarang aku ditimbuni kesibukkan alam student semula.. tapi degree lagi busy dari diploma dulu.. aiseyman.. kekangan mase menghadkan pengembaraan aku di laman sosial!!! OMG! amat tak boleh diterima.. sekian kalinya lagi.. cis! pada hidup ku.. ahahah! oppps!! azam baru nak jadi best srudent.. preettt! ahhaha



lupe sebab utama aku hupdate blog.. oh yer!!! yezza!!! penantian selama ni aku tunggu berimbun beranak penak segala kutu yang aku ternak kat badan kucing kat tepi jalan untuk menunggu siapakah calon-calon bertuah yang tersenarai dalam top 30 MALAYSIA'S NEXT TOP FEMALE BLOGGER 2011?







 walawei.. kembang kuncup kemabng kuncup mangku jamban aku bila dapat tau aku tersenarai dalam top 30.. ahhaah! oh! sandra azwan terima kasih daun keladi lain kali pilih lagi.. aku sungguh terharu sehingga menitiskan air mata kegembiraan cewah! ibarat menang award lah pulak kan.. ahhaha!  yolah ingat senang ke nak masuk top 30 bukang sorang dua je yang participate.. bersepah manusia terlibat.. huhuh! aku exited giler bile sandra azwan minta email aku... *melompat kegirangan bagaikan ungka dapat bercinta gamaknye!!! huhuh *adakah terdapatnye unsur-unsur keriakkan+takbur+berlagak+ujub? OMG! bertaubatlah ezazura... hohohh!



ok nice move bak kate ila... banyak lagi perjalanan harus aku lalui.. cewah... 





p/s: aku mengharapkan dapat update hari-hari lagi.. dah semak samun no blog aku ni.. buahahha! to sandra azwan.. sayunk you kuat-kuat boleh tak huhuhh *sambil kenyit-kenyit mata huhuhhu







No comments: