...penulis boleh membuat aduan kepada pihak berkuasa jika mendapati hasil tulisan mereka diperdagangkan tanpa kebenaran. ia dilihat sebagai mencuri harta intelek...


Sunday, September 11, 2011

sempat lagi nak beraya!!! hoyay!

sesungguhnya walaupon sudah 2 minggu raya berlalu maseh sempat lagi aku nak ucapkan selamat hari raya kepada semua tak kesah lah blogger ker, geng blogger ker, kenkawan blogger mahupun kepada bukan blogger yang sudi menyinggah ke sekangkang kera blog aku ni.. 




dan sememangnyer hari aku nak memohon beribu juta kemaafan kepada setiap individu jikalau sesungguhnya cewah! aku ini telah melakukan dosa kecil mahupon besar sehingga menggores, mencoret, mentoreh, meruntuh dan segalanya yang melibat jiwa dan raga... *sambil menitiskan air mata.. sob..sob.. uhuhu!




oleh yang demikian.. sebentar lagi aku nak menyiapkan diri atas tuntutan tanggunjawab terhadap perindustrian malaysia maka dengan suka hati nya ini jer sempat dikongsi.. kegemb iraan aidilfitri bersama family aku minggu lepas... untuk lawatan antara benua oleh teman-teman aku nanti dulu.. den tak sompat nak kembur-mengembur picturenya tadi.. ahhaah!














































































p/s: aku semakin mengabaikan blog.. kenapakah... aiseyman... T..T











No comments: