...penulis boleh membuat aduan kepada pihak berkuasa jika mendapati hasil tulisan mereka diperdagangkan tanpa kebenaran. ia dilihat sebagai mencuri harta intelek...


Monday, October 17, 2011

astaghfirullahal'azim!!!! beristighfar panjang aku bile tengok video sedemikian rupe...


rasa macam nak bakar+nak tumbok gegile pemandu drebar ban tu... cis!!!




astaghfirullahal'azim!!!! beristighfar panjang aku bile tengok video sedemikian rupe....sungguh aku tak sangka dalam dunia ni banyak betol manusia yang tak berakal! hey! dyorang ni giler ker ape? kalau binatang pon kene seksa diorang suka ini kan pulak budak kecil kene langgar pon sikit tak ada peri kemanusian+prihatin nak hulurkan bantuan???!!! 



aku tau tentang video ni pon lepas dengo radio HOT.fm pagi tadi.. cewah! kengkononnyer nak studylah kan... -..-" sambil dengo lagu.. baru der jiwa lah nak study pepagi tak mau dok online.. tetibe aku teruja dengan berita yang dyorang bace.. maka dengan gelabah, kerakusan tanpa kesabaran aku pon online enak tengok video tu.. 



pergghh!!!! kesian+nafsu amaroh bagai semua timbul melonjak-lonjak!!! paling tak menahan aku rase cam nak tumbok!!! ker drebar van tu... cam jimbek!!! boleh dy dah langgo budak tu pastu boleh dy gilis lagi sekali... giler ker ape? ingan men gelek-gelek uli doh nak buat donut??? tu budak lah wei.. manusia... belom mumaiz lagi...



paling rase cam jimbek manusia yang lalu lalang sikit pon tak respon kat budak tu.. paling lagi jimbek ada lagi lori ke van tadi boleh selamba badak lalu langgar budak tu punye kaki... lepas dah lama bariu ader mahcik tu tolong ketepikan budak tu.... ya Allah... macam ni ke dunia akhir zaman...!!!! 



p/s: kepada ibu bapa tolong lah jaga anak-anak yang kecik tu.. anugerah dari Allah sesungguhnya harus dihargai... tetibe aku teingatkan anak sedaraku  iman ngan ikhwan... haish... dan bakal bertambah lagi seorang... hurm.... 


2 comments:

Fabulous Me said...

Die dah meninggal kelmarin :(

kusiberjalan said...

seyes!!!! pergh! berjogetlah drebar van tu... memamng itu yang drevar van tu harapkan kan... cisss!!!!