...penulis boleh membuat aduan kepada pihak berkuasa jika mendapati hasil tulisan mereka diperdagangkan tanpa kebenaran. ia dilihat sebagai mencuri harta intelek...


Monday, October 31, 2011

entry paling pendek.. yeke? haha!




...i don`t know why... 


...since i'm a small girl...


...i hate monday....

copy status zool!!! buahhahahah!


ceh! gedikz lah kau nak benci-benci isnin bagai buahahah! yeke! aku tak suka isnin.. padahal suka tak suka hari tu sentiasa wujud.. hahaha! entahlah yang aku tengok baik dari sekolah, aku wat part time, aku praktikal hari isnin adalah hari kemalasan sedunia je bagi semua orang.. hari isnin kebanyakkan manusia mesti lambat pergi kelas ke kerje ke... mungkin masih terasa mau memondeh-mondeh lagi.. haish... 



sesungguhnya hari isnin lah hari aku mula gelabah tek memulun bertungkus lumus menyiapkan disamping mengumpul segala masalah, assignment ditambah lagi report yang dah kematuy lagi berhabuk yang yang hendak dihantar bagai, hari nak berebut bus dengan penuh kerakusan.. -..-" hurm... isnin hari paling sibuk.. aku tak suka... cis! pada kehidupan... ahahah!

No comments: