...penulis boleh membuat aduan kepada pihak berkuasa jika mendapati hasil tulisan mereka diperdagangkan tanpa kebenaran. ia dilihat sebagai mencuri harta intelek...


Monday, October 24, 2011

penyokong kecewa harga tiket naik!


walawi kelas ko bedah tajuk entry... hurm! nampak sungguh kemalasan kematian idea nak cari tajuk.. copy paste pon boleh jadi yer dak.. hahaha! semalam seharian aku memondeh dilaman sosial bagi membalas dendam hari-hari kemarin yang telah mengabaikan segala laman sosial disebabkan kesibukkan dunia melanda kehidupan... cewah! *sambil mengelap peluh didahi.. kerana lontaran ayat yang sungguh sastera.. hahaha! ok tiada kaitan.. 



ok yang sebenarnya dragon ball ader 7 biji bak kate zool... ok tak aku pentipoo... oh! trade mark yang tak boleh dikikis dari kehidupan.. ahaha! ok sebebnarnyelah ikut kan manusia seperti aku yang diibarat katak bawah gelas tak pernah amek tau pon berita negara.. oleh kerana seharian semalam aku menempek kat laptop sambil memondeh kat laman sosial yang tetibe aku pasan kat Facebook.. walawei.. kencang semua orang post pasal harga tiket bola naik mendadak.. 



nafsu ingin tahu mula lah menggelora bergontang-gontang dalam jiwa.. aku pon kengkononnyer buat kajian selidik.. kelas ko bedah...! kajian! ahahha 




"TINDAKAN persatuan Bola Sepak Malaysia (FAM) yang mengenakan harga tiket sebanyak RM50 seorang bagi semua tempat duduk pada perlawanan akhir Piala Malaysia, 29 Okyober ini jelas mengundang rasa tidak puas hati para penyokong terengganu, lapor MUSTAPA LAKAWA"




hambik ko!!! giler lah FAM naikkan tiket bola sampai RM50..sungguh mentekak darah... sungguh pon aku bukanlah peminat kipas susah mati lagi hardcore tentang bola tapi aku agak kesianlah bagi yang peminat giler.. yelah peminat bola bukan semuanyer orang kaya.. kalau yang dah dok jauh-jauh nak tengok  bola hanya semata-mata nak bayar RM50 tak berbaloi kot.. baiklah buat belanja bende lain der faedahnyer... lagi jimbeklah aku rasa RM50 yang dikenakan tak setimpal langsung dengan tempat yang sisediakab.. pergh! stadium je pon bukan hotel 6 7 8 bintang yang der tilam air... giler lah harga tiket yang dikenakan...


antara respon yang aku terjumpe dilaman sosial... aku yang dengo pon terkezugt FAM buat sedemikian upenye... haish.. dunia-dunia  bila dikaburi wang ringgit... haish...



 click bagi tumbesaran yang efisien... huhuh!











 respon FAM takleh nak diterima akal aku rase hahaha!





No comments: