...penulis boleh membuat aduan kepada pihak berkuasa jika mendapati hasil tulisan mereka diperdagangkan tanpa kebenaran. ia dilihat sebagai mencuri harta intelek...


Sunday, November 27, 2011

abe ngapenyer gini? dokdang jiwa rago sayo ni hah... *jijiZ! -..-"

amaran keras! : sila sediakan tong sampah waima plastik seumpanya untuk muntah.. hal ini kerana saya sedang memperkasokan bahasa diseluruh Malaysia.. buahahha! maka kelihatan jijiz dan gelimat! ahhaha! *gelak keji


hurm..tinggal harapan jer lerr.... TT..TT





sampainyer hati mung keciwokan jiwo dan rago sayo ni hah... berkobar-kobar turung bilik start moto nok p tengok bola jer semato-mato.. korbankan 2 jam tinggal kan nota tok test 2 nok sokong abe fahmi meng bola... tapi last-last gini jadinyer.. hok kecik hati ni.. TT..TT 3 gol be fahmi.. 3 gol abe lepaih tak halang pung... sedih ni.. syahdu ni balik bilik teriak jer dari tadi... buhahaha! *eherm..sejak bile aku sokong khairul fahmi ni.. cis! -..-" maseh keciwa malaysia vs bahrain 2-3.. naseb bek tak berebut tiket yang cik epal offer.. law tak maunyer terbako stadium ahaha!




sayo ni hah dah macang beruk maye berpesta ngan ungka-ungka bersamo siamang lam hutang dah dok terjerit-jerit gelenyah sungguh dok sokong bola sambil makang kue tiew goreng mamak + kopi o jantang *huh! puaka sungguh nafsu makan aku.. buhahaha!.. tok kesah deh orang nak cakak gapo-gapo... dok duli doh.. janji hati ni puas tengok abe meng kat padang...  sungguh! dok bida`ah ni.. sayo ngan saing puang je dok situ bertiga yang leng jantang semua.. *cantik benoh ler anak dara tengok bola kat kafe.. ahahaha! sudah! cukup! tak larat doh nak cakak ganu lagi.. dok reti senanyer.. ahahah!





ah! persetangkan tu semua janji hati puas dapat tengok rimau malaya berentap ngan bahrain.. terasa sakit hati bilah pemain bahrain banyak men sepak-sepak kaki.. depa ni nak men bola sepak ker sepak kaki orang.. loqlaq sungguh.. bikin hati hangat jer.. ahahah! tapi takperlah.. nak wat gane adat ler menang kalah tu.. mungkin tak de rezeki.. udah.. tokseh nak baloh ler deme semua.. bukang hok kite yang meng pung... deme yang bersusah payoh meng tapi dah tak dop rezeki nok wat gane.. redha jer ler.. namun demikian RIMAU MALAYA sentiaso dok dalang jiwo dan rago ni.. sayam rimau malaya! huhuhh XOXOXOXO!



p/s: haish.. hebak sungguh lah syaiton ni goda aku... cis! semakin pelik entah bila aku menjadi kaki bola ni.. cis lagi!

No comments: