...penulis boleh membuat aduan kepada pihak berkuasa jika mendapati hasil tulisan mereka diperdagangkan tanpa kebenaran. ia dilihat sebagai mencuri harta intelek...


Saturday, November 05, 2011

aku gila jatuh hati ngan ko... macamana ni..



pesanan keras: sila sediakan plastik or tong sampah mahupon baldi.. hal ini kerana entry yang sangat geli diadunkan sedikit mual berserta kegedikzan yang melampau.. hahaha!





OMG!!! kenapakah saya begini bile berkaitan dengan awak... perghh!!! penyakit angau kembali lagi... cis!!! saya pon pun tak tau mengapa dan kenapa wak... jika selama ni saya hanya mendengar suara awak sayup-sayup merdu mengalunkan kata cinta... membuatkan hati saya cair.. membuatkan saya teringin melihat siapakah gerangan yang membuatkan hati ni terpaut... *husyoowww!! gilerz jiwang ayat aku buahhaaha! 



sumpah! saya tak pentipooo!!! saya gila jatuh hati ngan awak ni!!!... macamana ni.. saya pon tak tau wak huhhuh..*sambil gelak gedik..uhukhuk.. tiap kali mendengar suaramu membuatkan saya berawangan dalam alam fantasi milik saya... *sambil menari-menari ditaman bunga... ahahha! kelas ko bedah... walawei kes giler fanatik ni... saya berharap sesangat satu hari kite bakal bersua muka, bertentang mata, berbicara dari hati.. cewah! very de kan aku ni... ahahhaha! 




permintaan saya terhadap awak tak besar sangat cuma ingin jumpa bertentang mata sambil makan malam dibawah sinaran bulan bertemankan cahaya lilin di alun music dari suaramu itu.. jer... *sumpah angau tahap gaban ni... ahahah!



eherm...ehermm...

*batuk-batuk sikit... ehehehe!












owh!!! AMEERAIS!!!

*abang banyak tahi lalatlah ehheheeh

sesungguhnya kau telah mencuri hati ini... cewah!


kelas ko bedah! sungguh menggatal tahap meroyan gaban kan ko... ahaahha! ah! persetankan itu semua.. sesungguhnya maafkan anjer yer sayang a.k.a shahiezy sam... sesungguhnya bukan saya curang akan tetapi ameerais dah curi hati saya ni.. hahaha! tapi jangan risau saya tetap meminati awak sampai bebila.. ahahahha! *sambil kenyit-kenyit kan mata




ok! eza!!! hentikan semua lakonan hyperbola ko... cis! haha! *gelak keji... ok ameerais yang aku sebut-sebutkan ni one of FORTEEN member's... selama ni aku dok dengo lagu dia duapolohhempat jam tanpa henti sampai telinga berdarah bagai.. yer suara vokalis yang starting tu sedap namun akan tetapi ameerais jugalah tetap menjadi pojaan hatiku... cewah! ahahahah! sebab dia tinggi.. me like! ahahahah! bilakah boleh jumpe.. dia.. wa tangkap cintan sama lu.. buhahaha!
















 




ini lah pojaan jiwang jantung kalbu intan permata berlian delima payung puncho semualah... ahhahaha! *gelaka tamak haloba



seringkali ku mendengar...
patah tumbuh hilang berganti...
tetapi ku tidak mahu... 
cinta selain darimu...

*eherm... eherm.. awak tuju kat saya ker? sweetnyer awak ni...ehheheh!







dah cukup.. aku tak larat angau... nak tido nak mimpikan ameerais.. sekian! hahahah! *gelak paling keji sekali.. buahahah! sambil tido layanz lagu FORTEEN, berdua bersatu...




waaarrgghhh!!! ameerais... sambil menjerit-jerit macam ungka ngan monyet berpesta bebas... ahahahah!






p/s: persetankan semuanya.. sememangnya hari ini hari melayan mood bagi mengelak kesedihan tidak pulang ke kampung sempena hari raya haji.. oleh itu harus melayani jiwa yang lara ini dalam alam fantasi.. ahahah! *gelak yang sangat keji

2 comments:

gadiselatan said...

macam mamat jambu je eza...hahaha...

kusiberjalan said...

dah tak kesah kak ann... jambu ke tak.. ahhaha! menerima seadanya huhuh