...penulis boleh membuat aduan kepada pihak berkuasa jika mendapati hasil tulisan mereka diperdagangkan tanpa kebenaran. ia dilihat sebagai mencuri harta intelek...


Tuesday, November 01, 2011

aku rasa nak KENTUT...

hah! apa pandang-pandang???!!! ahahah! sila anda semua jangan menyalah nyangka dengan sangkaan sedemikian rupe.. ok semua orang berhak kentut dengan penuh kepuasan yer... namun begitu, tajuk entry bukanlah nak menceritakan aku nak kentut.. tapi!!! akan tetapinye...!!! sesungguhnya... *husyyoowww!!! terkesima seketika.. hahaha! pesal aku menulis dengan penuh semangat ni.. haish.. kembali kepada jalan asal...cewah! kelas ko bedah...



ok sementara nak tunggu next class iaitu bbi  atau pon kelas bi untuk oral punye, aku memang suka dengan bahagianya membuang masa yang berharga begitu sahaja.. maklumlah hobby dari kecik katenya.. *kedaruk ko! cis! pada kehidupan... hahaha! huuuiiii!!! aku memang suka memondeh-mondeh dilaman-laman sosial diwaktu gini.. sebab line wifi USIPOT upm amatlah laju.. maka bahagia! hahaha! demikian juga aku suke bukak youtube melihat bende-bende yang merepek merapu meraban tanpa sebarang unsur 18sx ke pg, gg ke waima pgsxklam ker.. nan hadooo ok... tontonan umum hahahah!




maka dengan itu aku terserempaklah dengan video lagu ni... buahahahahha! sememang jimbek sungguh sapa yang buat... tak menahan lirik lagu dia... amat jujur dari jiwa!!! tabik toink lah wa cakap lu... hahahaha! nah amek sajian ni....






bilaku duduk dalam bas...
aku rasa nak kentut...
ramai orang didalam lif...
aku rasa nak kentut...


hahahaha!

kelas ko bedah lagu ni...

*sambil gelak macam ungka guling-guling atas pokok... 



nah lagi satu video ni pon aku tak menahan tangok hippo ni..pergh!!! bersepai-sepai kentut... heheheh! lau aku ngan praktikal dengan hippo tu mau menangis aku kene gitu... buahahahahah!











p/s: -..-" aku tak tau napa hari ni aku cerita pasal kentut... mungkin sebab sepanjang 2 jam aku menahan kentut didalam kelas... sampai mabuk..cis!

No comments: