...penulis boleh membuat aduan kepada pihak berkuasa jika mendapati hasil tulisan mereka diperdagangkan tanpa kebenaran. ia dilihat sebagai mencuri harta intelek...


Friday, November 04, 2011

husssyyoowww!!! kelas ko bedah mata aku tak tido lagi....

husssyyoowww!!! kelas ko bedah mata aku tak tido lagi.... ahahha! ok bukan sebab memulun study seperti yang diazamkan tapi sedang melayan perasaan yang bermuram durja... cewah!!! jijiz lah ko eza... bermuram durja bagai.. hahaha!



ok..sebenarnya digimon ada 846 jenis... ok tak aku pentipooo lagi.. buhahaha! sebenarnya dan sebenarnya lagi sesungguhnya aku sayu, sedih, suram bagai semualah berkecamuk sebab tak dapat balik raya haji atau glamournyer dipanggil hari raya aidiladha... english educationnya happy sacrifice day... buauahahah!!! jempot mu bi gitu.. ok sila jangan percaya dalam bi tu yer.. ahaha!



yer! aku tau raya haji setahun sekali.. tapi cuti yang diberi hanya 3 hari.. mengenangkan jarak serdang ke johor bukan lah sejengkal tapi beratus kilometer jauhnya.. lagi pon budjet aku bukannya mewah sangat.. yolah bak kate dyorang tiket bus sehala baru RM31 jer... tapi pikirlah balik pergi balik tak ker RM61.. kalau aku balik nanti mesti mak akan hulur lagi.. aku tak mampu tengok mak membazirkan duot untuk aku.. kesian.. sesungguhnya aku bukanlah dilahirkan dalam keluarga senang.. plus kalau aku balik pon hanye sehari dapat bersuka ria.. mana best! 



tak mengapalah bukan sekali aku tak balik umahkan? dulu study kat bintulu ade jer tak balik setahun, tak beraya puasa, tak beraya haji... semua tu harus ku korbankan sedikit untuk masa depan.. bukannya aku tak balik aku tak ingat rumah, tak ingat mak ngan family.. tapi aku nak mengurangkan cost tanggungan terhadap aku sementara menanti pinjaman.. hurm... tetiba pulak mood kerinduan membuak-buka.. cis! ni semua gara-gara anak cik Sapar cube memainkan perasaan home sick aku tadi.. cis kat ko! ahahha!



oleh kerana nak mengubati hati yang lara maka aku melayan movie al-hijab... kelas ko bedah! layan cite momok ngan ros... hahahaha! papepon cite dy memang best!!! untuk jimatkan cost kehidupan lagi, dengan samsengnya aku hanya menonton online dilaman sosial yang ada... ahahahah! *sambil usap kepala sendiri puji diri sendiri.. jimbek sungguh..  aku tabik kat pierre andre sebab kepala hotak dia sungguh bergeliga sakit sebab mampu memikirkan dan mencetus serta menghasilkan jalan serta plot cerita sedemikian rupe..cewah! *eherm,..giler sasteranya ayat aku.. ahhahaha! ok review cerita ni leh korunk cari kat abng google yang penuh ilmu di dada ye... sesungguhnya aku malas nak cerita.. oklah aku tolong letakkan trailer dy.. sekian... huhuhuh!






p/s: eherm...dengan ini aku ingin mengucapkan selamat menyambut aidiladha moga hari raya ini pengorbanan yang dibuat adalah ikhlas dan sejajar dengan Allah... cewah... huhuhuuh




2 comments:

gadiselatan said...

alah eza..samelah kita...k.ann pon tak blk lah..ade je kat cni...tak sambut raya pon...

kusiberjalan said...

heheheheh! k.ann tapi sedih gak.. yolah bile orang ckp byk sgt ke kerja sampi tak nk balik.. terus jadi sedih ahahaha