...penulis boleh membuat aduan kepada pihak berkuasa jika mendapati hasil tulisan mereka diperdagangkan tanpa kebenaran. ia dilihat sebagai mencuri harta intelek...


Sunday, November 27, 2011

pemujaan semangat tahun baru maal hijrah!





hushhooowww!!! dah 1433! tapi amalan yang berjaya dikumpul tak sampai sepinggan pon.. sesudu pon belom tentu dapat.. TT..TT haish semakin tue ni semakin banyok pulok memikirkannnye.. 




kalu tahung lepas banyok azam aku yang dok tercapai lagi.. azam kemain banyoknyer, hurm nok tunaikan tu huiiiii! kemain liat sungguh.. bida`ah jer semua tu, nok solat cukup, nok tobat dok mau wat dose lagi, dok mau keji-keji, gossip-gossip ngan sek-sek puang semua, hok perangai degil-degil nok tinggal erm nipu jer semua tu.. buat lagi.. *errrk! pasai pa cheq cakak ganu ni.. haish.. ni lah jangkitan bila orang jati johor dok gaul ngan ngan membe negeri macam-macam! 




ah! persetankan itu semua, tu sampingan aku nok perkasokan bahaso yang berada di Malaysia.. yooopp!! bahaso kito jiwo kito! ahahaha! ok! back tu serious  moment.. semakin hari semakin aku sedar banyak dah masa yang dibuang dengan sengaja.. yer! aku sememangnya manusia yang lalai dan sengaja melalaikan masa-masa yang berharga tu.. bila dah akhirnya baru nak sedo.. tulah orang tua selalu cakap bila dah terhantuk baru nak terngadah.. ni bukan setakat terngada ternganga beso dah ni.. ahhaha! 



MAKA! SEMPENA TAHUNG BARU, MAAL HIJRAH NI AWAL MUHARRAM NI AKU NOK BERJANJI! *sambil buat pemujaan semangat ni.. ahaha!  AKU NOK LANGSAM KAN SEGALA AZAM DAN JANJI-JANJI HOK ZAMANG DAHULUNYA!  janji ni kat diri sendiri ni.. peace! *senyum muka bangga mintak penampo.. ahhaah!





p/s: ok enough eza..! please stop your hyperbola and everything... stop messing around.. OFFLINE!!! focus and concentrate your test 2 coming in few days more...  OMMMJJAAAYY!!!  @..@

4 comments:

muezz@blaz said...

ingat skalu,,, jgn dok pukul adek yg baek ni na,,, errr

mmg bgos lau bg penampa!

kusiberjalan said...

hamboi ang.. sedapnyer dok ngata kak yong na... hurm.. kak yong tak pernah buli orang tau.. bida`ah je semua tu ahahhaha

AzieYmiN said...

lengoh wase bace pajang sangat....dengan ayat POWER RANGES...

kusiberjalan said...

buhahaha! yola kite baru belajo nak cakak ganu... cikgunyer pom sepah2 maka cam power rangers lah ayatnyer... ahahaha