...penulis boleh membuat aduan kepada pihak berkuasa jika mendapati hasil tulisan mereka diperdagangkan tanpa kebenaran. ia dilihat sebagai mencuri harta intelek...


Thursday, December 29, 2011

gueeesstt whhaaatt??

di saat kepala jammed, buntu, mata dah mule berbuih, mulut berkedip-kedip inilah gejala symptom-symptom yang selalu aku dapat bile menjelang nak final ni.. hahaha! ok pentipoo jer.. biase lah aku sememangnyer dilahirkan kuat dengan hyperbola dalam jiwa.. cewah! 



dah tau masa semakin sesak aku masih degil dan memondeh-mondeh kat laman sosial, dengan alasan hilang kan tension walaupon hakikatnyer hanyalah membuang masa dan melalaikan je haha! seperti biasa laman sesawang seperti facebooking ni memang memberikan pengaruh yang kuat terhadap sesiapa saje yang terparking kat situ.. dah puas jenjalang kat video ngan blog yang di tag kat FB aku terpandang pulak kat application ni.. hurm menarik minat.. lantas aku mencuba dengan gelojohnyer... 




gueeesstt whhaaatt?? 




tadaaaaa!!!




hasilnyer ini..haha!


sedikit sebanyak ia benar..ok tak 92.75% benar.. aku selalu impikan hidup macam fairy tale.. *muke bajet cam princess fairytale lah ni hahaha! sila muntah lelaju *sambil hulurkan baldi.. namun seperti biasa apa yang kita rancang tak selalu menjadi kenyataan.. yelah kita merancang yang kat Atas tu lebih berkuasa untuk meluluskan or tidak segala apa yang dirancang... hurm.. 



ok enough... back on the track... a lot of chapter need to review...  ooooOOMMMAAA!!! *tangan didada mata ke atas.. ahahah!

1 comment:

∫êℳå ℋiℳå₩åℛï said...

gluck eza..
iema lagi la langsung xstrt study lagi
huhu