...penulis boleh membuat aduan kepada pihak berkuasa jika mendapati hasil tulisan mereka diperdagangkan tanpa kebenaran. ia dilihat sebagai mencuri harta intelek...


Thursday, January 19, 2012

oowh! dah 2012 ea? baru perasaan.. haha!




hahah! hamper sebulan gamaknyer aku telah menyepikan diri dari penulisan hidupku.. mungkin kerana terlalu sibuk dan terikat dengan hal dunia. ok cop!!! walawei... ayat nak novelis sungguh. ok mungkin kerana aku dah ketagihan dengan novel dan juga gara-gara terpengaruh dengan drama-drama telebisyen yang sekarang ni aku tengok rata-rata semua adaptasi dari novel-novel yang gempak.. kelas ko kiah... hahaha!




hurm sekarang dah 20 january 2012.. ok tahun 2012.. oowh! dah 2012 ea? baru perasaan.. haha! *dull adakah aku maseh belum terlambat nak ucapkan selamat tahun baru?? *lame.. --" haha! diam tak diam tak ku sangka dah hamper sebulan juga kisah sejarah aku dah berlalu.. did i fully recovery? hurm.. may be yes may be no or maybe so so.. what is past, past ok. but the good thing is no tears anymore..




weewooo!!! see.. i`m back on track again.. sesungguhnye memang ade hikmah dengan apa yang berlaku dalam hidup ni.. aku rase lau tak kerana kisah aku yang sebulan lalu haha mesti lemak aku makin tersembur-sembur sekarang.. wah! betol lah orang kate memendam perasaan ni boleh hilang lemak sementara... ok sementara je yer.. di tekan kan sementara.. the truth is i loss 6kg in a month but the fact is i gain back after i back home.. oowhh!!! thank a lot for mom's cooking.. --" *lame... seriously  rumah tercinta adalah tempat pengumpulan lemak yang sejati.. ahahha!





did i too snooby. daaa..--" *lame ok.. ahahah


2 comments:

muezz@blaz said...

HAHAHAHA hebat ko kat UPM dpt turunkan berat badan,,, aku xbole

kusiberjalan said...

mestioah hebat nak kongsi rahsia ngan aku? aku banyak tips penurunan berat badan ni.. insyaAllah lau menjadi nak kuo kan buku hahahahah *lame...