...penulis boleh membuat aduan kepada pihak berkuasa jika mendapati hasil tulisan mereka diperdagangkan tanpa kebenaran. ia dilihat sebagai mencuri harta intelek...


Saturday, January 21, 2012

running man nak datang malaysia???




weeewwooo!!! haha semalam dikala aku mengalami insomia tak sekata cewah! aku telah meronggeng-ronggeng di laman-laman sosial yang ada. wao! begitu pantas rumors ke waima gossip-gossip hangat duda janda tentang running man nak datang malaysia... sesungguhnye rancangan reality korea tu memang best gile untuk dilayan oleh setiap pelusuk umur tak kira lah tua ke muda ke kan. walhal rancangan ni dah lama ade tapi baru sekarang aku tengok ramai orang terutamanyer dalam kalangan student yang telah mengalami ketagihan yang amat kronik ngan bendalah ini termasuklah aku.. ahahah! tengok duapulohenam kali pon tak pe sebab aku kompom akan gelak sampai berbuih mata ni ahhaha!




aku suke giler episod 63 ngan 64 time dyorang ngan group SNSD haha! shuuwweett giler kwangsoo




namun begitu bukan ini yang menjadi keutamaan dalam entry ni.. ahahha! *silalah sepak saya sekali pang! saje nak bergurau senda dipetang yang gemilang ni. *lame.. --" aku sememangnyer memang suke bebeno snap-snap picture almaklum terselit cite-cite nak jadi photographer yang tak berilmiah.. orang moden kate suke-suke ye dak? lepas tu gambar yang aku amek semua berkulat bercendawan dalam folder. satu tabiat yang bagus. haha! *dull



ah! basi pon basi lah, peduli hape aku. ok back on track jauh dah ni. haritu 13 january 2012 cewah! hari terakhir aku berada di UPM. kira last day for this semesterlah kan.. hip!! hip!! horay!! sebab berjaya habes kan 1 sem dengan penuh kesengsaraan.. ok tinggal lagi 7 sem. tak sabo nak habes lelaju. *sambil mengangkat sebelah kening. yang seronoknyer aku tak perlu mengangkat segala barang harta hazanah aku kerana bilik aku dengan rasminyer jadi stor. seronok sementara pastu rase serabut sebab rase semak sebab penuh dengan barang.. --ll  



sebelom aku balik aku ngan rumate aku ni macam sem depan tak jumpe jer pergh! boleh pulak marathon menyembang sampai tak ingat bile nak berhenti. haha! seronok pulak. pastu beliau dengan baik hatinyer menyumbang idea dengan mengofferkan dirinyer sendiri nak temankan aku pulang sampai ke TBS.. wah! terharu yang amat sangat. walaupon agenda beliau selepas itu adalah sebenarnyer untuk berdatink ngan sayam nyer haha! its ok.. tak kesah..





 sepanjang menanti ketibaan bus nak balik johor hurm habeslah penuh camera uyea dengan gambo kiteorang.. kelas ko kiah dah tak kesah ngan orang ramai snap sane snap sini. hehe! sem depan tak tau lah kiteorang dapat jumpe ke tak. kalau rezeki Allah itu murah maka sem depan beliau bakal takde ngan aku sebab kemungkinan dia dapat tawaran program exchange student ti ke Indonesia. sunyi lah aku 1 sem tanpa gurauan manje bersamanyer..wao! teramat lesbo disitu.. hahahaha!




walauapa pon kepada rumate saya yang glamoures gojer vougedebas lagi famous iaitu Siti Fazlina Tukiran terima kaseh lah kerana tanpa disangka telah satu sem kite bersama menjadi rumate mengharungi segala perit dan getir dalam berumah tangga.. *fushow! ayat giler novelis hahah! silalah muntah hijau *nah baldi haha!


taaadaaa!!! nilah rumate gonjeng saya.. ahahah!


see kat KTM serdang pon leh jadi ahaha






rumate saya pesan sebelom balik kene makan dulu isi perut yang kosong.. maka saya telah dikerah untuk makan terlebih dahulu






ok kenney roger roaster menjadi pilihan.. kerana ini lah first time aku pergi setelah sekian lamanya mengidam nak pergi selalu tak dapat sebab banyak sangat halangan mengundang kali ini tiada lagi.. buahaha! batak jap *sambil terlompat-lompat macam ungka berpesta.. 




 

ikut nafsu nak sekong ni jugak...





  

namun mengenang poket kemaruk sempit sesak lagi berdebu quarter 1/4 jer mampu hahaha!





 

sambil kira bajet.. *sungguh kedekut pada waktu ini..






tadaaaa!!! gelojoh dan kerakusan kerana mengikut nafsu tak sempat nak menyempat aku dah colek-colek dulu ahaah!







muffin vanilla yang sedap!!! me loike!! T..T





orang nak berdatink tak makan ngan kite jadi peneman jer...huhu!







licin habis licin! yummy sluurrpp!!! *ikut kan nafsu puaka ngan pinggan tu sekali aku nak julat rase nyer.. *sungguh anak dara tak senonoh.. makin jauh jodoh ku perangai cam ni ahah!









p/s: raye cina bercuti kat kampung hingat orang cina jer makan beso ahha! kami pon makan beso tau! hahaha *gelak bangge.. couzen pompuan aku pidah tak de maka tak berape chambest jup cis!










2 comments:

∫êℳå ℋiℳå₩åℛï said...

amboi...
kat mane2 pun boleh erk berphotogedik
hihi...
tahniah la....
iema xabis2 lagi sem ni

kusiberjalan said...

oloooo..cianyer cik eima kite lelajulah abes leh kite jenjalan sesama cewah! hhuhu