...penulis boleh membuat aduan kepada pihak berkuasa jika mendapati hasil tulisan mereka diperdagangkan tanpa kebenaran. ia dilihat sebagai mencuri harta intelek...


Monday, February 20, 2012

biochem. acid lemak = nasi lemak

hari ni hari pertama aku pergi kelas untuk semester kedua dan maseh di tahun pertama.. oh damn! --" terase diri ini tersangatlah tua.. cis betol.. untuk pagi ni ialah kelas biochemistry dengan kelas anatomi dan fisiology. memang kelas! subject yang tersangat konkrit untuk menjulang kepakarannye cewah! 



azam berkulat seperti biasa nak belajo rerajin hanya akan kekal membara di awal sem seperti biasa. namun kali ni hanya bertahan untuk 30 minit pertama. semakin maju dah aku ni ke lembah kemalasan haha * its lame eza.. ok.. masuk kelas biochem tadi lepas 30 minit berkonsentrasi dengan penuh gigihnyer syaitan durjana dah mule menempek kat mata tak semene-mene secara automatiknya mata mule berat mule lah bantal dan tilam bermain dimata. muncheesecake betol! --"



punyer lah aku nak melawan nafsu tidur tu aku berusahalah mencerna segala ilmu yang disampaikan oleh dr perempuan yang aku maseh tak mampu ingat namanya bile dia sebut acid lemak aku hanya mampu mendengar nasi lemak. memang bagus saat ngantok mule lah perut aku bermainkan lagu-lagu dondang sayang yang amat menyakitkan jiwa ni.. banyak betol dugaan hari pertama ni.. haha damn sungguh acid lemak = nasi lemak??? --" pptttfff...... 



then habis kelas biochem straight pulak kelas anatomi ngan fisiology punyer kelas. kali ni dengan lecturer dr yang dapat phD nyer pada tahun 1975 iaitu The Great Kassim. aku tak tau kenapa nama tu kelihatan seram oleh super duper senior kiteorang. bile masuk kelas dia tengok ok jer. leh tahan lawak kampus dia boleh joinlah cartoon gempak kan. bile tibe jer part lecturer dia memang kelas habes. aku terase adakah dr yang mengajar anatomi ini memang sepesen?



memang seronok semua slide lecturer dia kene salin bulat-bulat lonjong-lonjong kerana tiada bahan tiruan yang diberikan. dengan kepantasanyer aku menyalin macam tak cukup kertas dah.. --" memang ohsem habeslah kan. sayang dr. the great kassim macam aku sayang dr cheng mase dia ajo aku ex- diploma dulu. ade lep-lep sikit untuk diorang. dengan cara ni aku lebih menghargai nota aku.. kelas lah ko kiah oiii... ahhahaha


paling seronok beronok ronoknyer kelas anatomi fisiology tadi dah macam bilik sauna.. dapat dirasakan pembakaran lemak yang efisien seluruh genap pelusuk kat tubuh ni. terima kaseh lah abg yang tukang betol kan air cond tadi. walaupon anda telah berusaha dengan penuh gigihnye selama 2 jam namun tiada perubahan yang berlaku sehingga kami semua bermandi manda dengan peluh tapi tak mengapa teruskan lagi usaha anda yer.. --" owh! masam sungguh tadi cis!







p/s: bila jadi manusia ni tak payah lah nak hebah sangat macam kamu tu seorang jer howt ok? itu semua duniawi semata-mata.. urgh! --**

No comments: