...penulis boleh membuat aduan kepada pihak berkuasa jika mendapati hasil tulisan mereka diperdagangkan tanpa kebenaran. ia dilihat sebagai mencuri harta intelek...


Wednesday, February 29, 2012

tahun melompat-lompat







nah hadiah domo buat birthday gurl or boy untuk 29 february 2012.. beso tak? untunglah kalau aku leh bagi.. --" nak beli nasi ayam sepinggan pon tak mampu, timun jer dapat. haha!




selamat berulangan tahun bagi sesiapa yang bertuah pada tahun ni.. holah! keistimewaan hari ini ialah 29 February 2012 dimana tarikh ni hanya akan wujud pada tahun lompat ataupun lebih diketahui 4 tahun sekali. untung ler.. namun demikiannyer kesian lah nak menanti birthday sendiri pon 4 tahun sekali. hehe apa-apa pun aku hanya mendiakan yang terbaik bagi yang lahir pada tarikh ni moga Allah memberkati selalu.. amin. cewah!




ok aku bukan nak menyemak dengan cerita apa-apa berkaitan dengan tarikh ni. jangan risau tiada pesta liar, pesta buih, berdansa, berclubbing mahupon perhimpunan haram  yang aku hadiri, ok? sesungguhnyer aku masih seorang pelajar bukan penentang auku dan masih lagi dalam berfikiran waras tidak mabuk mahupon berkhayal bebas dari kawalan dadah durjana. haha!




dengan mempunyai hanya satu sahaja kelas iaitu kelas account sudah cukup memberikan aku kebahagian. betapa sukanya aku petang tadi free. hal ini kerana, disebabkan nafsu haloba yang dikuasai hasutan syaiton nirojim aku nak sangat tengok cinta kura-kura. entah kenapa aku pon tak tau mungkin sebab aku suka kan kure-kure kot. mungkinlah kan? namun amat mengecewakan jiwa baru aku teingat cerita keluar 1 Mac harini baru 29 february cis betol! naseb baik aku dengo suria fm kan.. kelas! ko piah aku layan surian fm. haha! *its lame ok... --" sebenarnyer sebab kure-kure tu suara zizan raja lawak, tu jer.. sekian




so cancel lah plan aku nak tengok cinta kura-kura lah kan. kalau menanti depan kaunter sambil meleleh air mata darah sekalipon bukannyer ada pon. kerana kecewa tahap impak maksima, kak huda iaitu roomate intan telah menawarkan cerita Adnan Sempit 2. nak tau cerita camne nah gune laman sesawang google ni. tekan jer jangan malu ok? aku dah memudahkan kerja kengkorang sikit. --v sebenar dan sebenarnyer  aku telah pon tengok cerita tu, tapi dah alang-alang keluar tengok jelah lagi sekali. bagi aku cerita tu sememangnyer chambest lah! aku suke watak-watak yang ade dalam tu nak-nak yana ngan shahiezy sam. aku suke gile. sampai sekarang mseh angau terhadap beliau. owh! pujaan hatiku.. huh! kelas cap ayam betol hahah! so tengok duapulohempatkali ppon tak mengapa asalkan shahiezy sam ade ok... hahaha








hari rabu dapat rm8... so jimat rm2 seronok.. haha! tapi seat macam dewan kuliah terasaamat jebon sebentar.. --"




paling ohsemnyer aku telah ke mines bersama ros dan kak huda dengan menunggang motosikal dalam keadaan yang teramatlah Ladies. memang kelas ko bedah, dengan skirt bagai naik motor merempit ke mines. haha! dah tak peduli dah orang nak tengok ker ape. memang terasa buruk sikit lah perangai, dengan meredah hujan bagai, memang bujang sungguh kehidupan aku hari ni.. kelas! nah serba sedikit santapan buat semua. ok segala gambar yang ada dari smartphone hak milik terpelihara kak huda. sayam kak huda kekuat sebab amek picture kami yang santek. buahhah! betapa puaka nyer kami cerita baru start pop corn dah pon separuh, belom tibe climax or middle story, pop corn telah selamat pon di hadam oleh kami semua. haha!  memang ohsem r kan.












p/s : ok aku dah stuck ngan subject calculus ni, dan juga biochem.. teramat memerlukan tutor, sesiapa sudi marilah tolong berbakti ajor aku, nasi ayam sepinggan dijanjikan. cewah! haha

No comments: