...penulis boleh membuat aduan kepada pihak berkuasa jika mendapati hasil tulisan mereka diperdagangkan tanpa kebenaran. ia dilihat sebagai mencuri harta intelek...


Tuesday, March 27, 2012

takkan nak mengadap depan lappy duapulohhempatjam pulak kan..





hujan yang turun bagaikan mutiara.... *bajet nak nyanyi lagu rock kapak pepagi bute ni. huh! sungguh hujan benaran.. nampak sangatlah suara aku memang kopak katak betol. namun Alhamdulillah kerana hujan yang turun itu adalah rezeki buat segala umat dan kehidupan seisi alam pelusuk bumi ni.. cewah! ok bukan hujan yang ingin dijadikan isu semasa disini yer.



kekangan masa yang ade dengan segala commitment telah menyebabkan laman sosial ngan blog ini tergendala buat sementara waktunye. haha! holah takkan nak mengadap depan lappy duapulohhempatjam pulak kan.. berpino mate. oleh kerana idea yang tak hingen nak datang mencurah-curah ke Ladang gandum harini nak share selama 3 minggu aku kerja menyiapkan dan melakar dengan penuh kesabaran yang tinggi mengadap tulang mulang ni sampai naik berbuih mata ni dah.. hahahaha! sungguh sayang the great Dr. Kassim lah. lagi bertambah sayang semalam dengan teganya dia memuji berbaurkan perlian dalam kelas. --"



hamboi dah pandai men tarik tali dr ni. tapi aku sebagai golongan mude hanya ketawa tak baik melawan dosa deh. ilmu tak berkat nanti tak memasal 2 sem akan datang kene belajo anatomi lagi kang.. ahahahha! sampai sekarang aku teringat.. "azura" = tahi kering... sememangnyer dari zaman purba kala aku memang tak suke orang panggil nama itu ok. nama saya EZAZURA bukan AZURA. haish! kuang asam limau bali kasturi Dr. ni. hahaha



hasil kerja budak tadika yang bwerwibawa...






















                                                


















p/s: hentikanlah bercakap tentang orang lain.. pandang lah cermin tanyer pada cermin.. ketok dulang banyak kali memang setonok lagi seronok bile air atas dulang tu terpercik balik kat kite ahhaah!



No comments: