...penulis boleh membuat aduan kepada pihak berkuasa jika mendapati hasil tulisan mereka diperdagangkan tanpa kebenaran. ia dilihat sebagai mencuri harta intelek...


Thursday, April 12, 2012

aku nak berasa sedikit kebatakkan! blogger new look syioot!!



Di pagi yang hening dengan kicauan burung-brurung, disinari mentari yang indah... errkk! watdeheck am i doing now? wao! aku bermadah helah bagai ni dah mengapa adakah sedang membuat tabiat? =="



ok hari ni aku nak berasa sedikit kebatakkan. haha! hal ini kerana dengan sudah lamanya blog ni terabai maka hari ni aku sesaja datang menjenguk kot-kot kalau ade pape yang boleh dikemaskan ker, di modified ker, di renovate ker, apa jadah sekali ponlah kan. tengok-tengok kat home ade pulak berita terbarunye upgrade to noelook in april. tangan yang gatal miang lagi menggatal pon terus menekan.. 


wao! sungguh dia upgrade tapi bukan menjadi timeline macam lam fasebooking tulahkan.. wah! kemas cantik lagi tersusun vougedebas gitu.. ahahahah! nasib menyebelah blogspot ni sebab aku dah tersuke. arrangement yang baik dan bagus, tempat pencarian pon nice. walawei mengoment macam juri berprestij jer.. buahahha! ok nah meh tengok sikit review kat you tube a.k.a  tiub awak.. haha! *malas nak screenshoot!














p/s: kadang kite ni niat baik nak tolong membe tapi membe yang tak sedar diri ni gelojoh sangat buat mende dan mengakibatkan kite menjadi sampah sarap! ==" amat menyebalkan ok

No comments: