...penulis boleh membuat aduan kepada pihak berkuasa jika mendapati hasil tulisan mereka diperdagangkan tanpa kebenaran. ia dilihat sebagai mencuri harta intelek...


Friday, April 13, 2012

anak ayam murahan second hand kat lorong haji taib



arghhh!! kenapa? kenapa? kenapa?!!! pang!!! ni makan dia.. kenapa. kenapa. yang ang ni pasai apa dok teriak memalam buta ni? nak kene pelangkung dengan jiran tetangga yang berhemah? ==" kepala aku mula berserabut berselirat dah mengenangkan lagi sehari setengah aku telah dipakse tanpa kerelaan untuk pulang ke UPM semula. cis! kenapalah cuti ni sikit sangat.. 



namun seperti biasa pembuka bicara memang tiada kaitan dengan inti pati cerita. hahah! aku sememangnyer gemar memanjang kan cerita yang lebat. oh deym. aku pelik lah dengan homo sapien yang bernama jejaka, lelaki ker, jantan ker, waima apa sekalipun gelarannyer. ni secara randomnya lah aku membuat hipotesis awal. ceyt! bajet kengkonon nak wat kajian lah ni.



sampai sekarang aku maseh terfikir kenapakah lelaki suka menimbulkan isu perbualan yang berbaurkan lucah dengan perempuan? bile aku tengok kat laman sosial diorang dok gossip tentang topic hangat ni aku jadi heran memikirkannye.. perlu ker setiap kali ko nak berbual dengan perempuan kene anda unsur-unsur 18xxx??



ko tau tak itu adalah satu perbuatan kejijikan yang impak maksima gayanyer. mungkin sesetengah perempuan desperate menyukainyer tapi bagi perempuan normal ia adalah geli ok! terlalu kurang di hajor. air putih lah, daging sedap lah, gigit menggigitlah.. eeuuukkk!!! angpa ingat kami ni anak ayam murahan second hand kat lorong haji taib kah nak buat lagu tu?!!! 







hello man at outside. please be respect towards people who is girl ok? daaa... ==" malu lah sikit bila nak menyebut kelucahan tu. bende dalam kain pon nak disebut-sebut ker? cantek bende kat dalam tu tak payah lah nak war-warkan satu donia. semua orang ade lah size jer membezakannyer. deym. aku termelucah ker? jalan paktuyu betol.




AMARAN KERAS: sesungguhnye anda sebagai lelaki jika mencuba memasukkan perbualan yang berunsur kelucahan secara halus mahupun terang-terangan, anda telah menyebabkan kami golongan hawa memandang anda dengan penuh kejijizan. maka secara automatika nyer anda telah direject secara lonjong-lonjong dengan drastiknyer oleh kami dari memasukkan ke dalam senarai pilihan menjadi pembimbing yang berwibawa di masa hadapan. sekian.






p/s: ceh nak reject orang ade hati. ade ke orang nak aku manusia yang beso gedabak ni? =="

2 comments:

Noor Amirah Mohd Nor said...

ni ayam layer ke broiler.. ahakz..

kusiberjalan said...

ayam dara broiler... ahakz~