...penulis boleh membuat aduan kepada pihak berkuasa jika mendapati hasil tulisan mereka diperdagangkan tanpa kebenaran. ia dilihat sebagai mencuri harta intelek...


Thursday, April 12, 2012

haritu google sekarang streamyx pon dah pandai bergurau kasar dengan aku?

hachium! sungguh berhabuk sakan ini tempat. ini blog ker gudang sampah masyarakat? --" tahun ni tahap kemalasan aku memang tahap impak maksima giler. entah kenapa aku pon tak tau. penyakit sejak azali ni memang payah betol nak berubat. haish.




ok dah hamper nak genap seminggu aku berholiday sakan dari segala nota asemen yang menimbun-nimbun berlambak-lambak dah macam barang kat pasar lambak. aku yang seperti lupe daratan bahawa senya aku ni maseh lagi bergelas seorang pelajar langsung tak hengat nak menyiapkan dengan sepantas yang mungkin segala menatang yang meneyrabut kan kepala serta jiwa dan raga aku. lagi sadis nyer baru hari ini aku teringat lepas cuti mid-sem ni aku bakal menghadapi test subject account yang menggerunkan tu. cis betol! oh deym! kenapa semuanyer nak berlalu dengan lelajunyer!!!




lagi menyebalkan waktu aku balik rumah aku hanya mampu bergelumang dengan wifi untuk setengah hari jer. lantas selepas itu streamyx ni boleh pulak berguraun senda secara kasar dengan membebankan aku dengan segala seribu satu masalah dan menyebabkan segala kerja aku tergendala begitu sahaja. muncheesecake betollah! haritu google sekarang streamyx pon dah pandai bergurau kasar dengan aku?! ape celop ni toq...




namun begitu terima kasih aku ucapakan kepada 100 talian hotline TM ni sebab telah membantu aku. akak operator tu pon ok dan baik hati aku suke berurusan dengan diorang. even hamper 30 minute aku tetap puas hati. akhirnyer talian internet kembali semula. maka sekarang aku bergelumnag semula dengan memondeh-mondeh kat laman sosial. sungguh hasutan syaiton nirojim. ok fine! enough! sedarlah diri wahai ezazura kerje ko menimbun kene siap ni wei... ok bai.



p/s: tak payahlah kepochi sangat tentang orang macam ang tu baik beno jer upenyer.. oh deym!



No comments: