...penulis boleh membuat aduan kepada pihak berkuasa jika mendapati hasil tulisan mereka diperdagangkan tanpa kebenaran. ia dilihat sebagai mencuri harta intelek...


Friday, April 27, 2012

SORAKAN EMAS 1 MALAYSIA





aku memang suke post bende-bende yang boleh dikatakan basi.. sememangnyer menjadi kehobian.. ahhahaha! dikala tidak kesedaran lagi dua hari adalah test 2 untuk paper anatomy yang menggila aku cube menrealeasekan tension aku sebentar. kengkonon nak kemas mengemas folder yang berselerak lam lappy ni, belek punyer belek terparking pulak kat folder gambar. baru perasan yang minggu lepas aku ade pergi rakaman rtm.








namun pergi bukan sebagai perserta tapi hanya sebagai penonton.. ==" giler semangat hanya aku ngan kawan aku jer perempuan yang pakai pakai sukan. memang terbaik dari ladang. terima kasih kepada pengerusi ngan naib pengerusi kelab anak-anak johor kiteorang. jalan pak tu yu betol. ingat dengan kesemangatan pakaian sukan jadi peserta rupenyer penonton yang tegar jer hahaha! 







so sesiapa yang teringin nak tengok aku yang femes lagi bougedebass sebagai penonton yang tegar boleh lah menonton rancangan baru kat RTM iaitu SORAKAN  EMAS 1 MALAYSIA sempena sukan olimpik yang bakal menjelma tak lama lagi.. 





rancangan ni start 27 ke 28 haribulan may so episod yang aku p tu episod ke empat boleh lah tanam dalam-dalam kat kalendar 1 bulan beberapa hari lagi untuk menontonnyer.. pengacara dia memang tip top zul yahya ngan sharifah shahirah yang bougedebass tu.. dia pesan jangan lupe follow twitter dia ok.. hahahahah! nak bagitau peserta upm dapat no 2 dan best nyer menang samsung galaxy deym yu! ==" wa nak jugak!!!









sebelom start semapt lagi.. ahahha






zul yahya ngan sharifah shairah sumpah memang kurus!! ahaha







abam-abam gendang.. rasenyer macam pernah nmpk kat karnival iktiraf ritu.. =="








best! memand sporting habes lah zul yahya ni.. ahahah~







sharifah shairah yang mesra. aku rase bebual ngan dia macam 10 tahun kenal hidup berjiran ahahah

sesungguhnyer dia memang kurs putih menggebu walaupon dah kaya ngan anak-anak.. akak nak tips kak.. ahahha




bukti ni bukti.. ahahah






tada... hadiah pemenang kedua handphone baru jenama sambung... ==" teringin aku nak tengok keluaran baru ni buahahahha!





si jantan yang kengkonon nyer dominan dalam kelas kiteorang ni lah antara peserta nye.. untung lah ko pudin bb ade samsung pon dapat.. hurm.. --"






tak dapat jadi peserta dapat merasa kaunternyer pon jadilah...






bajet kengkonon nak marathon lah ni..






p/s: ni baru betol dapat handphone bukan cap ayam ok samsung lagi tiada gores and menang dapat batu ok.. ahahah!






No comments: