...penulis boleh membuat aduan kepada pihak berkuasa jika mendapati hasil tulisan mereka diperdagangkan tanpa kebenaran. ia dilihat sebagai mencuri harta intelek...


Monday, January 07, 2013

22.05.2012. O.H.S.E.M!!!





assalammua'laikum....




pagi yang indah, dengan kicauan burung, angin sejuk, embun-embun di pokok. memang cukup segar dipagi hari ni. semangat aku bangun kengkunun nak menghabeskan revision anatomy yang bakal aku tempuhi petang ini jam 2,30 petang. hokeh. pepagi bangun kompomlah lapar kan. semangat mandi pepagi nak buat serapan. aceeehh~ serapan uollzz~ kelassss ko kiahh...





nescape 3 in 1 cap IPOH WHITE COFFEE punye aroma menusuk-nusuk je jantung kalbu. disebab tergoda sangat depan watercooler aku teguk sikit. auw! panas! padan muke ku yang gelojoh! rasakan! hahahah! hokeh. balik bilik duduk depan lappy dengo lagu elly mazlein. bukak peti simpanan makanan yang berharga. kelas tak aku ade peti simpanan makanan. nampak kan kerakusan makan dalam jiwa aku ni. berbalik cite tadi bukak seperti biasa dihujung sem hanya terdapat depu dan sesisa makakanan yang tinggal. beriye jer sebut peti simpanan makanan macam gempak lah sangat tapi hampasgas jer. ahakz!





bukak, godek-godek disebalik timbunan air mineral dan maggie jumper sepeket biskut yang aku rembat kat umah mahcik aku haritu. biskut kering julie's. buleh lah dari takde sekadar mengisi perut yang kosong sangat berkeriuk-keriuk dah. macam-macam lagu dah berbunyi jer. mak yong pon ade hokeh. ahaha~





tanpa bismillah aku terus masuk mulut dengan kerakusan kelaparan yang ade. terdiam terkesima. awat! rase len macam. lemau! *terserlah lagi ketidak kesukuran diatas rezeki yang dijumpai. dah tak bace bismillah mengomel dengan rezeki kan. aku terus menghamburkannye. bersepai depan lappy. ok part ni aku tipoo sikit. buruk bebeno pangai buat lagu tu. aku. akcelinya aku tertelan dengan penuh rasa kesalamatan yang terjaga. sebenarnyer aku dah minum air oleh disebabkan tak tahan dengan rasenya. dengan rasa syak wasangka menebal kat jiwa ni aku dok membelek balik plastik biskut tu. ohdeeyyymmmmnn! you know what! ape yang aku nampak ialah 22.05.2012. O.H.S.E.M!!! sangat... weee~ sekang ialah 8.01.2013. bermakna biskut tu dah pon expired beberapa bulan yang lalu. bukan minggu or hari. tu semua berkat makan tanpa bismillah. rasakan lagi. LMAO. sebal jer rase hari ni.





aku hanya mampu bersdoa agar aku selamat menjawab paper anatomy pada petang ni.... tekak rase mual. sekian.


No comments: