...penulis boleh membuat aduan kepada pihak berkuasa jika mendapati hasil tulisan mereka diperdagangkan tanpa kebenaran. ia dilihat sebagai mencuri harta intelek...


Thursday, January 03, 2013

closed everything about 2012..say hello 2013....




wah! pejam celik pejam celik pejam celik pejam lagi naseb baik celik balik... kalau tak celik dah kene jawab soklan kat dalam kubur... hokeh iollz bukan nak buat senaman mata ke hapa iollz nak bagitau tak sangka dah menjelma pon tahun baru 2013. maka selamat tahun baru buat semua. 




aku rase macam tak percaya dah masuk tahun baru umur pon semakin baru ye dok. dah besar aku dah pon menjangkau 23 kan. baru 23 rase amalan tak pulak macam umur 23 tahun. apalah naseb. terlalu banyak kekurangannya.



namun bukan itu yang hendak aku share kan kat sini. diam tak diam macam-macam yang berlaku kat dalam kehidupan aku sepanjang tahun lepas 2012. suka duka gembira sedih bagai kecamuk semua ade. tabah juga aku laluinya. kemahen uollz~  sebabkan terlalu banyak cerita yang tercoret sampai tak tersempat aku nak hupdate semua lantas tergendal. blog iollz pon dah berhabuk. sekang dah santek sikit iollz kemas-kemas. sempena tahun baru katenya kan... hahaha!





*all the story in 2012 has stored in diary 2012, and closed! sealed! so do the annual budget book 2012. say hello to diary 2013 to create more interested story in my life this year and annual budget 2013 please make more money this year... please~  (``3p)9



tahun 2012 banyak mengajar aku erti kehidupan yang lebih mendewasakan diri namun pemikiran maseh lagi belum cukup mendewasakan diri. di tahun itu aku ditampar hebat dengan kesedihan dalam kehidupan. kemudian aku bangkit semula mencari harga diri yang dihina dengan hebat. namun kemaafan ku berikan agar kehidupan menjadi lebih bermakna. kehidupan kembali berwarna-warni dihiasi pelangi yang indah. hokeh tu kisah aku.




kesah manusia-manusia disekeliling aku pulak lagi kemahen. tahun tu juga family aku bertambah-tambah ahlinya. dengan kehadiran si comel piyah, kakak yang baru... kawan-kawan ipar.*buleh ke kawan ipar kire  buleh lah dia kahwen ngan kawan aku kan... hahahah~ memaseng melalui kehidupan yang bahagia...





Piyah macam tak kesah jer ape yang jadi huhu...

piyah ngan kak erin.. mase ni piyah tak sehat...









see my abang with her wife... i got new kakak hokeh.. ahakz~









both of the bride are my exclassmate.. they were in love since we form 5... now their love will be lasting forever.. insyaAllah.. amin...









dah kahwen sal.. walaupon berbeza setahun namun ikatan persahabatan maseh lagi utuh hingga sekarang... (^^,)







and me also found my love... insyaAllah in Allah wills, we wish our relationship will ending with the marriage and until jannah such my grandma and grandpa...






sempena tahun baru ni azam tu takdelah tapi whislist aku kemahen panjang berjelarnya. namun seperti biase takkan terlaksana punya. kompom dibawa ketahun hadapannya. cume harapan aku penghijrahan ke arah yang lebih baik yang cube aku lakukan setelah sekian lamanya mampu berterusan menjadi lebih baik bukan seperti semalamnya. itu harapan aku... 



p/s: aku mengharap setiap impian aku mampu tecapai satu demi satu... insyaAllah...

No comments: